OTD dk.spil.computer.unrealtournament2004
Fra : Vegetaren

Dato : 23-03-04 19:41

1. Emne:
Unrealtournament2004

2. Beskrivelse:
Tweeks, Mods, hjaelp, Patches, Tips og Tricks, Klaner

3. Fundats:
Spiller til spiller hjaelp, tricks til optimering af spil og performence.
Nye opdateringer, mods og så videre.

IKKE ønskede emner
cracks, cdkeys, piratkopiering, warez.

4. Begrundelse:
Da jeg sammen med mange andre forventer at dette suveræne spil
bliver "årets spil" ville det være rart med en gruppe tilegnet dette spil.
Her kan
spillerne, nye som erfarne hjaelpe hindanden.

5. Eksisterende trafik:
DK.SPIL.COMPUTER
DK.SPIL.COMPUTER.first-person-shooter

6. Forslag til navn(e):
DK.SPIL.COMPUTER.UNREALTOURNAMENT2004

7. Moderering:
NEJ

8. Forslagsstiller:
Bjarne Gorking
vegetaren@hotmail.com

9. Debatperiode:
23-03-04 - 23-04-04

--
Venlig hilsen
Bjarne Gorking (Vegetaren)

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 25-03-04 16:14

Vegetaren wrote:
> 1. Emne:
> Unrealtournament2004

/snip

> 5. Eksisterende trafik:
> DK.SPIL.COMPUTER
> DK.SPIL.COMPUTER.first-person-shooter

flot.

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Casper Bang

Dato : 25-03-04 21:33

> flot.

Og det er jo ikke ligefrem fordi nogen af de tre grupper er overrente med UT
spørgsmål... der er faktisk LANGT færre spørgsmål om UT i de grupper end jeg
havde regnet med.
Et fedt spil, men der går nok noget tid inden masserne ser lyset ;)

Fra : Gerner

Dato : 25-03-04 22:44

On Thu, 25 Mar 2004 21:33:26 +0100, "Casper Bang"
<webmaster@secretsofwar_fjerndette_.net> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>havde regnet med.
>Et fedt spil, men der går nok noget tid inden masserne ser lyset ;)

Denne gruppe er ikke til otd debat eller debat om emner der har sin egen gruppe.
fut til dk.admin eller unreal gruppen.

--
Gerner
957WU/4497hrs

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-03-04 02:09

Gerner wrote:

> Denne gruppe er ikke til otd debat eller debat om emner der har sin
> egen gruppe. fut til dk.admin eller unreal gruppen.

Hvorfor vidste jeg bare at du ville dukke op i den her tråd.

Tak for hjælpen Gerner

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Gerner

Dato : 26-03-04 10:50

On Fri, 26 Mar 2004 02:09:13 +0100, "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Hvorfor vidste jeg bare at du ville dukke op i den her tråd.
>
>Tak for hjælpen Gerner
>
>-Sune

Tag nu og smut, der er OT nok i denne gruppe.

--
Gerner
957WU/4497hrs