Counter-strike / mods
Fra : Nyheder

Dato : 22-03-04 22:18

Hej Alle
Vi har en cd-key til HL og kan sagtens spille på nettet via Steam. Men vi
kan ikke få steam til at fungere ordentligt når vi vil spille på lokalt LAN.
Her kan vi kun få to på.

Jeg vil høre om der er nogen steder man kan downloade CS så man kan spille
f.eks 6 pc'er sammen på LAN.

Er der også nogen andre gode mods og hvis ja hvor kan man hente dem.

Hilsen

Sten

Fra : S3N80R

Dato : 23-03-04 08:08

On Mon, 22 Mar 2004 22:17:40 +0100, someone who claims to be "Nyheder"
<virker.ikke@svar.til.gruppen.dk> wrote:

> [...]
>f.eks 6 pc'er sammen på LAN.
>
>Er der også nogen andre gode mods og hvis ja hvor kan man hente dem.

Hejsa Sten,

Har i kun 1 CD key til 6 maskiner ? Så er det derfor - i må investere,
så hver maskine har hver sin CD key.

Af andre gode mods kan jeg klart anbefale Sven Co-op:
http://www.svencoop.com/ :)

Greetings/ Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : Nyheder

Dato : 23-03-04 15:43

> [...]
> så hver maskine har hver sin CD key.
>
> Af andre gode mods kan jeg klart anbefale Sven Co-op:

Hej

Jeg mener sagtens at man kan have HL / CS med en cd kode på flere maskiner
bare man kun spiller over lokal LAN. På nettet kan man kun med en maskine
pr. cd key, og det kan vi også.

Hilsen Sten