f1 spil
Fra : Jesper G.

Dato : 22-03-04 21:41

hvad er det bedste F1 spil at købe til pc.

jesper

Fra : Nyheder

Dato : 22-03-04 22:21

Jeg er vild med EA's f1 2002.

Kunne dog meget godt tænke mig en ny version.

hilsen

Sten

Fra : iddqd

Dato : 22-03-04 23:46

Jesper G. wrote:

> hvad er det bedste F1 spil at købe til pc.

Grand Prix Legends

Mvh

Bruno
--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 23-03-04 13:43

"Jesper G." <pimpf@mail.dk> wrote in message
> hvad er det bedste F1 spil at købe til pc.
>
> jesper

GP4 helt klart, trods grafikmotor-problemer.
Håber dog, der kommer en opdatering.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : a

Dato : 25-03-04 14:08

"Rasmus Bertelsen" <dsl105035@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesper G." <pimpf@mail.dk> wrote in message

> GP4 helt klart, trods grafikmotor-problemer.
> Håber dog, der kommer en opdatering.

Hvordan gør det sig gældende i gp4 at den har grafikmotor-problemer. Hvordan
kan det ses?
Er det irriterende, hakker det...?
-
Torben

Fra : MKH1

Dato : 24-03-04 12:20

"F1 Challenge 99-02"

Siger jeg efter at 3 andre bud er kommet

"F1 Challenge 99-02" er efterfølgeren til F12002, og er en forbedring af
dette
på alle punkter. Det bliver desuden brugt som basis for diverse "mods", som
kan
hentes kvit og frit på nettet. Der er netop udgivet et mod, som tager
udgangspunkt
i Prototype C racere, årgang 91-93, da disse racere mest var F1 vogne med
skal.
Det er fantastisk godt lavet og giver en helt anden fornemmelse end en åben
racer.
F1 serien startede med F12000, så F12001 og derefter de ovennævnte.

"Gran Prix Legends kom i 1998 og tager udgangspunkt i årgang 1967, som var
sidste år fuldblods formel klassen kørte uden reklamer. Spillet har været
udsat
for konstante modifikationer fra de tusindvis af brugere, og fremstår den
dag i dag
stadig som noget af det bedste, og sværeste, at bruge. Jeg har personligt
brugt
RIGTIG mange timer(måneder? ;-o), på at mestre Lotus 49...

Jeg har også spillet GP serien, som består af 4 spil GP, GP2, GP3 og sidst
selvfølgelig,
GP4. Største problem er at man aldrig får fornemmelsen af hastighed, på
samme
måde som i F1 spillene. 100 km/t føles, og ser ud som 300 km/t.

Min debut som PC F1 racer var med GP i 1996, hvor en kammerat og jeg, kørte
en
hel F1 sæson mod hinanden, hvert løb dagen efter at det rigtigt var kørt.
Det foregik
via et 14400 modem mellem Kbh. og Sønderborg.
Hold da op...

God fornøjelse med udvalget. Det gode er, at du ikke kan vælge forkert!

Martin

Fra : a

Dato : 25-03-04 16:00

Det vigtigeste / væsentligeste for mig ihvertfald er at man sidder INDE i
cockpittet når man kører og ikke bare en lille smule udenfor.
Jeg TROR at nogle racersim ikke har det med at man sidder helt tæt inde i
cockpittet. Men jeg ved at i gp 4 der sidder man som man skal, godt fast
nede i cockpittet. Sådan skal det være.
man kan næsten ikke se banen dernede fra og man kan alligevel give den
hørmer (fuld gas) da man kan time svingene selvom man kun lige kan skimte
dem og nogle gange slet ikke kan se dem, og igen sådan skal det være.
Man sidder jo ikke udenfor i virkeligeheden, juuubiiiiiiii hvor det går
siddende her oppe på bagpartiet, huuuheeeej!. God udsigt men ingen rigtig
realisme fornemmelse.
Fartfornemmelse er for mig når speed'eren er i bund og næste sving snart
kommer. Ikke farten som sådan. Men føle at det går stærkt kan man også når
man sidder godt nede i cockpittet.
-
Torben