sex og graviditet
Fra : Per

Dato : 25-04-04 17:50

Hey NG!

Min kæreste og jeg sidder og taler om hvordan en mands sexlyst evt. udvikler
sig i løbet af sin partners gaviditet.
Formentlig er det individuelt, men også et emne som ingen af os kender så
meget til.
Generalt høre man mere om den gravide kvindes lyst til sex.
Hvis der er nogle som har erfaring med dette, vil vi gerne oplyses nærmere
på dette mere uudtalte område.

Med venlig hilsen
Per

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : Henning

Dato : 26-04-04 08:30

Per wrote:
> [...]
> udvikler sig i løbet af sin partners gaviditet.
> Formentlig er det individuelt, men også et emne som ingen af os

For mit vedkommende synes jeg gravide kvinder er sexede,
så jeg havde lige så stor lyst til sex som altid

Ved mit sidste barn, havde vi sex sammen den morgen hun
efterfølgende fik veer ( vi gjore det med vilje, for vi havde
besøg, så vi dermed havde barnepige til den store *G*)

MVH
Henning

Fra : N/A

Dato : 30-04-04 14:01

Fra : PerX ...

Dato : 30-04-04 14:01

In article <c6j9g1$fom$1@news.cybercity.dk>, bruun_jens@hotmail.com
says...
> "Hening" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> wrote in message

> Hvorfor er jeg ikke forbavset?

Er det sjov at forfalske den citerede tekst?

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-04-04 14:11

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Er det sjov at forfalske den citerede tekst?

Nej, og slet ikke, når den er placeret i den forkerte gruppe. Jeg har
slettet den igen.

--
-Jens B.

Fra : PerX ...

Dato : 30-04-04 14:03

In article <408cba54$0$205$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, h2m@fjern
says...

> For mit vedkommende synes jeg gravide kvinder er sexede,
> så jeg havde lige så stor lyst til sex som altid

Efter tilfældigvis at have set noget af "lykkelige omstændigheder" på
DR, må jeg konkludere at noget af det mest usexede er kvinder som lige
HAR fået børn.

Fra : Gitte

Dato : 26-04-04 09:12

Hej

>Generalt høre man mere om den gravide kvindes lyst til sex.
>Hvis der er nogle som har erfaring med dette, vil vi gerne oplyses nærmere
>på dette mere uudtalte område.

Nu er jeg godt nok kvinde, så jeg har ikke nogle personlige
erfaringer, men jeg vil da lige svare alligevel.
Pt. er jeg gravid anden gang (reelt egentlig 3., men første gang endte
det med en spontan abort), så jeg har da oplevet lidt af det. Alle 3
gange har min mand faktisk haft mere lyst end ellers, især helt i
starten. Endda inden, vi rent faktisk vidste jeg var gravid. De sidste
2 gange har hans kommentar været, når jeg har fundet ud af, at jeg var
gravid været, at det tænkte han nok, for han var endnu mere tændt på
mig end sædvanligt....
Senere hen i graviditeten tror jeg, lysten dæmper sig en smule igen
(hos min mand i hvert fald) - jeg ved ikke helt sikkert hvorfor, men
jeg kan forestille mig, at det er pga. "fysiske besværligheder", jeg
kan ikke være så aktiv som sædvanligt, får enormt hurtigt sidestik og
en vis begrænsning i, hvilke stillinger, der kan lade sig gøre, når
maven fylder.... Og så (selvfølgelig) det faktum, at jeg ikke har så
stor lyst som sædvanligt....

MVH
Gitte

Fra : Frontier

Dato : 28-04-04 12:24

Hejsa :)

On Sun, 25 Apr 2004 18:49:52 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Generalt høre man mere om den gravide kvindes lyst til sex.
>Hvis der er nogle som har erfaring med dette, vil vi gerne oplyses nærmere

Min egen erfaring er at den er stort set uforandret. Men da man kan se
de kvaler som konen har, tager man naturligvis hensyn til dette. Man
holder jo for pokker af hende :)

En gammel fingerregel siger at forspil starter UDEN for sengen. Hvis
konen ikke har så meget energi, så prøv at gøre nogle af de ting som
tager energi fra hende?

Mvh:
Klaus Jakobsen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 28-04-04 17:04

"Frontier" <spameater@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
<snip>
> En gammel fingerregel siger at forspil starter UDEN for sengen. Hvis
> konen ikke har så meget energi, så prøv at gøre nogle af de ting som
> tager energi fra hende?

Sådan som at lade hende slå græsplænen, vaske bilen, støvsuge og hente øl.
Det skal i hvert fald nok tage energi fra hende

Lars

Fra : nusle

Dato : 28-04-04 17:31

"Frontier" <spameater@trashcan.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
>
> En gammel fingerregel siger at forspil starter UDEN for sengen. Hvis
> konen ikke har så meget energi, så prøv at gøre nogle af de ting som

Så vidt jeg husker, så er bare det at _være_ gravid
energikrævende i sig selv

Men det er da en virkelig god pointe, du har fat i her.

Min erfaring er, at lysten hos mine børns far var stort
set den samme, som når jeg ikke var gravid - ligesom
den var det samme, efter jeg havde født (nogle oplever
vist også et mindre "dyk" i lysten efter at have været
tæt på under fødslen).

mange hilsner
nusle