Re: Paedofilgruppens hjemmeside genopstaar
Fra : Honey Monster

Dato : 24-04-04 12:32

Hmmm... hvis man vil give økonomisk støtte som der står.... Næ, skulle jeg sende noget til jer så blev det et brev med hvidt pulver.

Fra : vadmand

Dato : 24-04-04 22:37

"Honey Monster" <no-sp@m.thnx> skrev i en meddelelse
> Hmmm... hvis man vil give økonomisk støtte som der står.... Næ, skulle jeg
sende noget til jer så blev det et brev med hvidt pulver.

Flormelis?

Per V.

Fra : Paul

Dato : 24-04-04 23:55

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Honey Monster" <no-sp@m.thnx> skrev i en meddelelse
> sende noget til jer så blev det et brev med hvidt pulver.
>
> Flormelis?
>
> Per V.

Talkum!

M.v.h.

Paul

Fra : Flemming N.

Dato : 25-04-04 11:51

On Sat, 24 Apr 2004 23:36:42 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>"Honey Monster" <no-sp@m.thnx> skrev i en meddelelse
>sende noget til jer så blev det et brev med hvidt pulver.
>
>Flormelis?
>
>Per V.

LOL hvad med Hermesetas det er både godt, og ikke fedende *G*

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-04-04 14:00

"Honey Monster" <no-sp@m.thnx> wrote in message

> Hmmm... hvis man vil give økonomisk støtte som der står.... Næ, skulle jeg
sende noget til jer så blev det et brev med hvidt pulver.

Coke? Amf?

--
-Jens B.

Fra : PerX ...

Dato : 26-04-04 00:07

In article <c6gcos$2fc4$1@news.cybercity.dk>, bruun_jens@hotmail.com
says...
> "Honey Monster" <no-sp@m.thnx> wrote in message

> sende noget til jer så blev det et brev med hvidt pulver.
>
> Coke? Amf?

Det er selvfølgelig babypulver til bleerne ;)