og hvordan var det nu man gjorde
Fra : Peter Jensen

Dato : 30-04-01 10:19

hej jeg har før fået min bagrund til at stå stille, så det bare var teksten
der scrollede , er der en der kan ofriske min hukommelse ?

PJ

Fra : Mads United

Dato : 30-04-01 10:35

> hej jeg har før fået min bagrund til at stå stille, så det bare var
teksten
> der scrollede , er der en der kan ofriske min hukommelse ?

så vidt jeg husker!!!

Fra : Jette Nielsen

Dato : 30-04-01 19:03

"Mads United" skrev:

> så vidt jeg husker!!!

Når det (bgproperties) ikke eksisterer i standarden skal man holde sig fra
det.... brug istedet typografiark (CSS)

Her kan du se helt nøjagtigt hvordan man gør:
http://www.webtip.dk/typark/alleegenskaber/typark_backgroundattachment.html

--
Jette Nielsen
http://www.webtip.dk

Fra : Martin

Dato : 30-04-01 10:34

On Mon, 30 Apr 2001 11:18:43 +0200, "Peter Jensen" <pctman@privat.dk>
wrote:

>hej jeg har før fået min bagrund til at stå stille, så det bare var teksten
>der scrollede , er der en der kan ofriske min hukommelse ?
>
>PJ

bgproperties="fixed" inde i bodytaggen..
hvis jeg husker rigtigt

--
Bye for now Martin
http://www.lsv18.f2s.com