Internet Explorer 6.00 beta
Fra : Ole PE Jensen

Dato : 30-04-01 10:28

Hej.......
Er det bare mig eller er IE6.00 og OE6.00 bare væsentlig hurtigere end
tilsvarende i version 5.00 og 5.50?
--
Med venlig hilsen - Ole PE Jensen
opej@city.dk - ICQ 40112860 - http://opej.dyndns.dk/ - TLF +45

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 30-04-01 11:10

"Ole PE Jensen" <opej@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.......
> Er det bare mig eller er IE6.00 og OE6.00 bare væsentlig hurtigere end
> [...]
Hejsa

Jeg har ikke fået prøvet den nye IE6, mest fordi jeg lidt frygter at jeg
ikke kan afinstallere den igen, men det kan du måske svare på?

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : Ole PE Jensen

Dato : 30-04-01 11:19

"Thomas D. Kryger" <thomas@akvariet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har ikke fået prøvet den nye IE6, mest fordi jeg lidt frygter at jeg
> ikke kan afinstallere den igen, men det kan du måske svare på?

Du kan altid gå tilbage til en tidligere version af IE/OE ved at
afinstallere ved hjælp af funktionen tilføj/fjern programmer i
kontrolpanelet.

Ud over, at prog's er på engelsk er der ikke nogen synlige forskelle fra
5.00 5.50, -bortset fra at jeg synes at 6.00 er væsentlig hurtigere.

Jeg har kørt med 6.00 til tv-stream og har foretaget bankoverførsler uden
problemer. Og jeg er endnu ikke stødt på nogen bugs.

MVH Ole PE

Fra : sanders

Dato : 30-04-01 11:44

On Mon, 30 Apr 2001 12:19:03 +0200, "Ole PE Jensen" <opej@city.dk>
wrote:

>Du kan altid gå tilbage til en tidligere version af IE/OE ved at
>afinstallere ved hjælp af funktionen tilføj/fjern programmer i
>kontrolpanelet.

Ikke på Win2000!

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-04-01 11:54

sanders <soren2@FEJLimage.dk> wrote in <fegqet8gk8piku8og0eab2lddsbohvls9m@
4ax.com>:

>Ikke på Win2000!

hvorfor mener du ikke, at det kan lade sig gøre ? Jeg har selv prøvet det
samme, og det så ud til at virke fint.

Anyway ... det er jo betaware, så jeg ville være forsigtig med at installere
det på en klient, hvor det var meeeeget vigtigt at kunne gå tilbage.

--
There is a group at Fort Meade, who fear that which they cannot read
so they fight with their friends (God knows to what ends!)

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-04-01 11:42

"Ole PE Jensen" <opej@city.dk> wrote in <9cje6n$2pq8$1@news.cybercity.dk>:

> [...]
>
>Jeg har kørt med 6.00 til tv-stream og har foretaget bankoverførsler uden
>problemer. Og jeg er endnu ikke stødt på nogen bugs.

jeg har brugt den i en måneds tid, og jeg har ikke oplevet, at den har skabt
sig ... det virker også på mig, som om, at den er hurtigere - men den
feature, der gør mig totalt hed er cookie-beskyttelsen, der ser ud til at
virke som den skal.

Fra : Madsen

Dato : 02-05-01 22:41

"Thomas D. Kryger" <thomas@akvariet.dk> skrev:

> Jeg har ikke fået prøvet den nye IE6, mest fordi jeg lidt frygter at jeg
> ikke kan afinstallere den igen, men det kan du måske svare på?

Der er noget om at OE kokser når man prøver at nedgradere.
<news:9bvr8j.3s0q7an.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk > Blandt andre.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Morten Ovi

Dato : 03-05-01 19:45

"Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in message news:9cpuuf$f93$1@news.inet.tele.dk...

| Der er noget om at OE kokser når man prøver at nedgradere.
| <news:9bvr8j.3s0q7an.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk > Blandt andre.

Det problem kan løses ved at eksportere til et andet format først.

--
Ovi

Fra : Madsen

Dato : 03-05-01 20:36

"Morten Ovi" skrev:

> Det problem kan løses ved at eksportere til et andet format først.

Okay. :)

Behøver du nødvendigvis at qoute med de streger fremfor

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Morten Ovi

Dato : 03-05-01 21:29

"Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in message news:9csc0s$62s$1@news.inet.tele.dk...

[|]

> Behøver du nødvendigvis at qoute med de streger fremfor

Nej

Jeg gjorde det såmænd bare for at irritere nogle i news:dk.snak.mudderkastning og
sådan noget glemmer man (jeg) at rette tilbage til default...

--
Ovi

Fra : Madsen

Dato : 03-05-01 23:48

"Morten Ovi" skrev:

> "Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in message news:9csc0s$62s$1@news.inet.tele.dk...
>
> [|]

> Nej

Ok. :)

> Jeg gjorde det såmænd bare for at irritere nogle i news:dk.snak.mudderkastning og
> sådan noget glemmer man (jeg) at rette tilbage til default...

Nå så forstår jeg bedre ;)

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)