brændeovn
Fra : Mimi

Dato : 30-04-01 08:45

Hej
Jeg er i 33. graviditetsuge, og har de sidste par uger slet ikke kunne
holde lugten fra brændeovnen ud. Jeg synes det er lidt mærkeligt da jeg
hele vinteren ikke har haft det sådan. Er der andre der har erfaringer
med graviditet og brændeovne?
Mvh Mimi

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-04-01 08:56

hej...

jeg har dog ikke erfaringer med brændeovne men med kaffe*G*
under min graviditet kunne jeg simpelthen ikke tåle duften af
kaffe...... og jeg mener virkelig ikke TÅLE...... hver gang jeg duftede
frisk kaffe gik det lige i maven på mig og jeg røj ud og kastede op.....
det var så voldsomt at jeg til sidst blev sygemeldt fra mit job da en af
mine primære opgaver var at sørge for kaffe og diverse til møder......
jeg mener det sagtens kan ske at man ikke kan klare en bestemt duft.....

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Gitte Beyer

Dato : 30-04-01 19:12

Hej Mimi

> [...]
>holde lugten fra brændeovnen ud. Jeg synes det er lidt mærkeligt da jeg
>hele vinteren ikke har haft det sådan. Er der andre der har erfaringer

Jeg har ikke haft "dårlige" oplevelser med brændeovne og graviditet,
men derimod med æg. Efter næsten helt at have undgået kvalme i
graviditetens første del, begyndte jeg pludselig at få problemer med
æg, især hårdkogte. Jeg kunne ganske simpelt ikke klare tanken om at
spise æg, specielt de hårdkogte, noget som vi ellers tit får om
sommeren, bl.a. i salat sammen med tun. Jeg fik det virkelig dårligt,
bl.a. fik jeg kvalme og mistede lysten til mad, hvis jeg så meget som
tænkte på at spise æg. Tun havde jeg også lidt problemer med, selv om
det ikke var så voldsomt som med æggene. Det var mere sådan, at jeg
bare ikke rigtigt havde lyst til at spise det.
Jeg tror det er ret normalt, at der er nogle ting, man bare ikke kan
klare, under en graviditet.

MVH
Gitte

Fra : JØRGEN ANDERSEN

Dato : 02-05-01 22:17

Hej

Hvis du synes det er underligt med lugten fra brændeovnen, så kan jeg trøste
dig med, at jeg ikke kunne udstå lugten af køleskab. Jeg fik min kærste til
at gøre vores køleskab rent hver fjortens dag Under begge mine
graviditeter
Det går heldigvis over efter fødslen

MVH

Conny

PS : Vi har aldrig haft så rent et køleskab *GG*

Fra : Michael S. Jensen

Dato : 24-05-01 20:56

Jeg tilslutter mig både kaffe og køleskabsaversionen