Ekkolod i San Fransisco
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 28-04-04 10:24

Hvor i San Fransisco finder jeg et lowrance x135?

Der er ungefähr 1000 bobs at spare, men jeg kan ikke finde en akustisk
forretning via nettet og kender ikke byen.

--

¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Martin Schöön

Dato : 28-04-04 19:30

On Wed, 28 Apr 2004 11:23:53 +0200, Abildgaard 3140 wrote:

> Hvor i San Fransisco finder jeg et lowrance x135?
>
> Der er ungefähr 1000 bobs at spare, men jeg kan ikke finde en akustisk
> forretning via nettet og kender ikke byen.

West Marine i Sausolito är min gissning. West Marine hittar du på
nätet.
Martin Schöön                    "Problems worthy of attack
                                  prove their worth by hitting back"
                                                           Piet Hein

Fra : Calle.

Dato : 28-04-04 20:56

Abildgaard 3140 wrote:
> Hvor i San Fransisco finder jeg et lowrance x135?
>
> Der er ungefähr 1000 bobs at spare, men jeg kan ikke finde en akustisk
> forretning via nettet og kender ikke byen.

Prøvede selv at købe et hjem fra USA, men fik blot en mail, at
Lowrance/Eagle nægtede dem at sælge til Europa. Se selv her:
--klip--
We're sorry, but we are unable to sell you the Eagle as Lowrance will not
allow us to ship Lowrance and Eagle products outside of the United States
and Canada. We used to sell them to other countries, but Lowrance warned us
not to or we would lose our dealership.

The only way we could sell it to you is if you had a friend or relative in
the United States or Canada we could ship it to who would then ship it to
you.

We would love to sell Lowrance and Eagle products to Denmark, but are not
allowed.
--klip--

--
Calle.

Fra : ibber

Dato : 28-04-04 21:53

Prøv Bass Pro Shop USA største supermarked for jagt fiskeri både camping
osv.
Tag lige en flyvetur til florida og gå på udsalg
siden kan ses her
http://www.basspro-shops.com/servlet/catalog.OnlineShopping
her kan ses alle deres supermarkeder
http://www.basspro-shops.com/servlet/catalog.CFPage?appID=94

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 29-04-04 00:22

"ibber" <12347@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> osv.
> Tag lige en flyvetur til florida og gå på udsalg

Men har de en bix i San Francisco . . .400$ er ellers en ok pris for
lowrance x135.

--

¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Calle.

Dato : 29-04-04 05:26

ibber wrote:
> Prøv Bass Pro Shop USA største supermarked for jagt fiskeri både
> camping osv.
> Tag lige en flyvetur til florida og gå på udsalg
> siden kan ses her
Det gavner jo ikke, nu dem fra USA ikke må handle med os for producenten

--
Calle.

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 29-04-04 00:19

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse

> Prøvede selv at købe et hjem fra USA, men fik blot en mail, at
> Lowrance/Eagle nægtede dem at sælge til Europa. Se selv her:

Ja, men der er jo netop tale om at bevæge sig ind i en butik i SF, hvis jeg
kan finde en . . .

Bortset fra det, synes jeg det stinker af særaftaler, som ethvert
respektabelt bådmagasin burde endevende. Hvilket blad tager den slags
alvorligt - Politikens lørdagstillæg?

--

¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Carsten Holck

Dato : 29-04-04 00:47

Abildgaard 3140 wrote:
> [...]
> Bortset fra det, synes jeg det stinker af særaftaler, som ethvert
> respektabelt bådmagasin burde endevende. Hvilket blad tager den slags
Næppe fsv aftaler i San Francisco

/carsten

Fra : ibber

Dato : 30-04-04 07:21

Du kan se på kortet hos Bass Pro Shop hvor alle deres butikker ligger
Nu ved jeg ikke lige i hvilken stat San Fransico ligger, kommer der ikke så
tit
har sådan set aldrig været der.
Jeg har selv bestilt købt og modtaget ekkolod fra Bass Pro shop, tog en uges
tid sparede en tusse.

Forøvrigt hvis/når jeg vinder i lotto så er det første jeg gør er at flyve
til fort lauderdale for at købe et fiskehjul, det må være topmålet af frås

Fra : @rsten

Dato : 30-04-04 09:14

ibber wrote:
> [...]
>
> Forøvrigt hvis/når jeg vinder i lotto så er det første jeg gør er at
> flyve til fort lauderdale for at købe et fiskehjul, det må være

San Fransisco ligger i Californien på USA's vestkyst, så desværre ingen Bass
shop foreløbig,
Ellers en laber destination for lidt power shopping

--
/carsten

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 30-04-04 19:41

Det kan også være lige meget, for med forsendelse (som er dyrt; for en
amerikaner er Europa et sted ude på den anden side af månen ....), told og
moms, så er det billigere at købe i Europa.

Når Torben Abildgaard spørger præcis om SF, så er det sku' nok fordi han
skal derover "in person". - og så er det superbilligt at handle i USA. Jeg
har selv købt min Garmin GPSMAP162 hos Westmarine i Seattle. Super service;
super billigt.

(og kun lidt på kanten af loven at tage den med hjem ...)

/Bjarke

Fra : ibber

Dato : 01-05-04 08:41

Der nu trods fragt og told penge at spare, så det er ikke helt rigtigt det
du skriver

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 06-05-04 22:05

Også når du sammenligner med en engelsk, tysk eller østrigsk web-shop ?? Jeg
har altid kunnet finde det billigere i Eu.

Bjarke

Fra : Martin Schöön

Dato : 06-05-04 22:09

On Thu, 06 May 2004 23:04:55 +0200, Bjarke Christensen wrote:

> Også når du sammenligner med en engelsk, tysk eller østrigsk web-shop ?? Jeg
> har altid kunnet finde det billigere i Eu.

Intressant!! Du kan inte tänka dig att dela med dig av din kunskap,
i form av web-adresser t.ex?

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 07-05-04 19:30

http://www.maximalt.dk/netbutikker.htm