Propel spraymaling i sort?
Fra : Mikkel

Dato : 18-04-04 14:26

Findes der en propel spraymaling i sort?

Alt hvad jeg kan finde er hvidt og gråt!

Fra : Cupido

Dato : 18-04-04 16:40

Hvorfor skal den være sort det under vandet ses ikke. god søndag

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-04-04 16:07

Uheldigvis faldt Cupido over tastaturet og skrev derved følgende:

> Hvorfor skal den være sort det under vandet ses ikke. god søndag

Men det ses, hvis motoren hænger oppe på en sejlbåd.

Er du i øvrigt ikke rar at kigge her:

Claus

Fra : Mikkel

Dato : 18-04-04 16:14

"Cupido" <ehc@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor skal den være sort det under vandet ses ikke. god søndag

Når båden ligger i havn er propellen over vandet og når resten af motoren er
sort, ville jeg også godt have propellen dette!

Fra : Sven Fafner

Dato : 21-04-04 19:31

On Sun, 18 Apr 2004 15:26:20 +0200, "Mikkel" <ingen@ingen.dk> wrote:

>Findes der en propel spraymaling i sort?

Ja: International Trilux Prop-O-Drev.

--
Venlig hilsen
Sven Fafner