lille jolle
Fra : Mikkel Lund

Dato : 17-04-04 13:50

Hej ng

kan det passe der er en træ jolle der hedder en mira jolle, og hvordan
staves det?
--

Hilsen / Best Regards

Mikkel Lund

www.control.auc.dk/~mmlu03

Fra : Søren Badstue

Dato : 17-04-04 21:19

"Mikkel Lund" <mmlu03(fjern.spam)@control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Hej ng
>
> kan det passe der er en træ jolle der hedder en mira jolle, og hvordan
> staves det?

Det er sikkert Mirror-jollen du tænker på?
Det er en 45 kg. tung jolle, som er 3,30 lang og 1,40 bred. Svjv er der kun
røde sejl der er tilladt til kapsejladser

--
Søren B.

Fra : skogstadnielsen(vaek~

Dato : 17-04-04 22:17

Det er iøvrigt en lækker lille jolle, kan selvbygges via byggesæt.
Men 2 mand og en uges overlevelses proviant har min futtet rundt i de
fleste sydsvenske søer til stor fornøjelse for capt'en and crew
mvh
Søren Skogstad Nielsen

Søren Badstue wrote:
> [...]
> Det er en 45 kg. tung jolle, som er 3,30 lang og 1,40 bred. Svjv er der kun
> røde sejl der er tilladt til kapsejladser

Please remove (vaek) if you respond to the sender.
(Spam protection)