Lapning af trambolin / gummibåd
Fra : Steen Andersen

Dato : 15-04-04 00:37

Hej

Ved ikke præcist hvilken gruppe der rammer dette indlæg, derfor prøver jeg
alligevel.

Knægtens oppustelige trambolin er punkteret i vinterens løb. Jeg har forsøgt
at lappe med "gaffa-tape" eller cykellapper. Der var dog ikke særlig
optimalt, kunne ikke rigtig lime på plastik´en. Nu håber jeg der er nogle
sejlsportsfolk eller spejdere der har en ide til at lappe en gummibåd eller
en luftmadras.....

Hvad bruger man??

Materialet er ikke gummi som i cykelslanger, men heller ikke rigtig
plastik.......ved ikke rigtig hvad det kaldes.

Håber på hjælp trods det temmelig u-konkrete spørgsmål

-Steen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-04-04 02:30

Uheldigvis faldt Steen Andersen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> [...]
> der er nogle sejlsportsfolk eller spejdere der har en ide til at
> lappe en gummibåd eller en luftmadras.....

Den er antageligvis lavet af PVC.

Speciallim og lapper kan bl.a. købes hos Lynettens Bådservice,
Refshalevej 200 1432 Kbh K.

Claus

Fra : Cupido

Dato : 15-04-04 14:07

Fra : Benny Fly

Dato : 19-04-04 00:52

Du kunne prøve med aqua-seal. Det kan i hvert tilfælde lappe waders,
gummistøvler og selvoppustelige luftmadrasser. Det kan købes i
lystfiskerbutikker.
mvh Benny

Steen Andersen <duebjerg@ingenspammail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:407dcb7a$0$11573$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Steen Andersen

Dato : 20-04-04 22:55

Tak til alle for svar. Jeg forsøger at skaffe noget pvc-lappegrej i en båd-
eller fiskebiks.

-Steen