*31* og Diva
Fra : Kim Schroeder

Dato : 30-04-01 01:15

Er det muligt at få Divaen til at virke ifm at vise nummer eller skjule nummer?

Jeg havde tidligere kategori 1 (permanent skjult nr.) med fik at vide hos
hot-line, at jeg skulle ændre til kat. 2 eller 3 for at kunne få *31* til
at virke. Så langt så godt.

Nu har jeg prøvet både 2 og 3 (sidstnævnte viser altid nummer, men
skulle kunne skjules med *31*) - men det virker ikke.
Kanalen lukker ned, lige så snart der trykkes *.

Har talt med hot-line 4 gange og svarene har været:

1. *31* kan kun vise nummer ifm Lasat.
2. *31* kan kun skjule nummer (ifm Diva) - derfor skal du have kat. 3.
3. Du skal ind i Divaen og ændre noget...
4. Det er fordi, du skal trykke #31#.

Er der nogen, der kender det rigtige svar?

Kim

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 30-04-01 05:56

Kim Schroeder skrev:

>Er der nogen, der kender det rigtige svar?

Det er der sikkert ikke, men min erfaring efter utallige forsøg med
'ekspertbistand' er, at det kan diva ikke.
Få dig et ekstra nummer, uden noget hemmelighedskræmmeri, og brug det
til datanummer, så virker det.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Dann Pedersen

Dato : 30-04-01 06:58

"Kim Schroeder" <nospamtome@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at få Divaen til at virke ifm at vise nummer eller skjule
nummer?

Nej. Man kan ikke få en Eicon Diva til at ændre på hvorvidt centralen skal
vise eller holde et givent nummer hemmeligt. Det er dog muligt at tilføje et
ekstra nummer som det 2. telefonnummer, som vil blive medsendt ved
eksempelvis datakald. Dette skal så bare være kategori 3, hvis det ikke skal
være hemmeligt.

Det er muligt at udføre ovenstående på en Lasat Speed II - her skal det
gøres med #31#.

Dann Pedersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-05-01 12:14

"Dann Pedersen" <dann_pedersen@canwetalk.com> skrev i en meddelelse
> Nej. Man kan ikke få en Eicon Diva til at ændre på hvorvidt centralen skal
> vise eller holde et givent nummer hemmeligt.

Jo, den kan godt ved talekald.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Torbenth

Dato : 30-04-01 21:21

Kim Schroeder skrev i meddelelsen <9ciaqj$6c7$1@news.inet.tele.dk>...
>Er det muligt at få Divaen til at virke ifm at vise nummer eller skjule
nummer?

Hej.

*31# skjuler/viser nummeret.
Det virker fint hos mig. Hars Eicon Diva både hjemme og i min campingvogn.

Mvh.
Torben

Fra : Kim Schroeder

Dato : 01-05-01 21:28

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse news:9ckhf3$1q2q$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> *31# skjuler/viser nummeret.
> Det virker fint hos mig. Hars Eicon Diva både hjemme og i min campingvogn.

Det var da pudsigt - lidt af begge dele. Men det virker - tak for tippet.

Kim

Fra : Torbenth

Dato : 02-05-01 08:28

Kim Schroeder skrev i meddelelsen <9cn68k$iae$1@news.inet.tele.dk>...
>Det var da pudsigt - lidt af begge dele. Men det virker - tak for tippet.

Hej Kim.

Det var ISDN hotline som i sin tid fortalte mig om *31#.

Mvh.
Torben

Fra : Jackster

Dato : 02-05-01 15:19

Det skal nok lige siges at du Kim ikke har kat. 1 mere men kat. 3.

Kat 1 kan man aldrig lave om på! Hverken diva eller lasat

Kat 2. kan lasat godt klare men ikke diva'en

Kat 3. Kan både diva og lasat klare.

Diva'en *31#

Lasat #31#

/Jackster

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-05-01 20:37

"Jackster" <!nygade33!@mail.dk> wrote in message
> Diva'en *31#
> Lasat #31#

Nogle der kender til ZyXEL Prestige 100?

--

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Working@Dual PPro-240

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-05-01 12:58

"Jackster" <!nygade33!@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kat 2. kan lasat godt klare men ikke diva'en

Der skulle svjv eksistere en (vistnok ikke-TDC-godkendt) Eicon-opdatering
der skulle kunne få divaen til netop dette.