limrester fra folie
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 04-04-04 18:20

Jeg ville umiddelbart bruge renset benzin, men har I bedre forslag ??

--
Bjarke M. Christensen
Maxi Magic - Himmelblå

Fra : PKJ

Dato : 04-04-04 18:29

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:c4pg3m$2bon$1@news.cybercity.dk...
> Jeg ville umiddelbart bruge renset benzin, men har I bedre forslag ??
>
> --
> Bjarke M. Christensen
> Maxi Magic - Himmelblå
> http://www.MAXImalt.dk

Jeg tror at cellulosefortynder er væsentlig nemmere og hurtigere. -Men
der findes mange forskellige
limtyper anvendt på folier. Visse kan endda fjernes med
husholdningssprit.
/PKJ

Fra : Jan Næss

Dato : 04-04-04 20:10

Sitrus tar det med en gang uten å lage merker.
Enten kjøper du et sitrus middel som er til det eller ta bare en lime
(sitron kan være for svak) og klem saften på limet og tørk av .

Jan

--

/`^`\
( O O )

Jan Næss
+47 90 03 25 56
Htpp://www.malern.com
jann@malern.com
ICQ 35211306

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i melding

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-04-04 05:57

Uheldigvis faldt Bjarke Christensen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Jeg ville umiddelbart bruge renset benzin, men har I bedre forslag
??

Hvad er underlaget, det er ret væsentligt at vide, inden man begynder
at foreslå noget...

Cellosefortynder og andre skrappemidler kan altså ødelægge maling og
andre overflader.

Claus