Søventiler
Fra : Vagn Schultz

Dato : 04-04-04 16:43

Jeg har før set en tråd om søventiler her i gruppen. Hvem ved noget??
Hilsen Vagn

Fra : Jens

Dato : 05-04-04 20:47

"Vagn Schultz" <e@e.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har før set en tråd om søventiler her i gruppen. Hvem ved noget??
> Hilsen Vagn

Se også artiklen i Jyllands Posten fra i lørdags med titlen: "En sejlers
mareridt - vandet står ind i båden".
Man må håbe på at også forhandlerne læser denne artikel, så de bliver
motiverede til at hjemtage søventiler i rødgods /bronce isetdet for de ikke
saltvandsbestandige messinglegeringer.

Man kunne næsten tro at artiklen var inspireret af den tråd omkring
problemet med søventilerne som kørte her i gruppen engang i efteråret. I så
fald kan vi kun være glade for at en diskussion her, har skabt fokus også
ude i de trykte medier.

mvh
Jens

Fra : Jens

Dato : 05-04-04 21:03

Ved gennemgang af mit 'nyhedsarkiv' ser jeg at emnet var oppe her i gruppen
den 29/1-04. Altså ikke i efteråret som jeg kom til at skrive. Emnet blev
startet af en 'PKJ'. Må man antage at PKJ er identisk med hovedpersonen i
Jyllands Posten' artikel, Poul Kjeldahl ?

mvh
Jens