hurley 20 pris ?
Fra : Henrik Mahler

Dato : 03-04-04 15:21

Hurley 20 som mangler den sidste renovering,
kølbolte, gel på kahyt/dæk, kistebænke, samt
de 117 andre sædvanlige småting,............

Diverse sejl der kan bruges men nok skal del-
vis fornys inden for 3-4 år

helt ny stativ/bukke i tykimpregneret træ

Nyere 5 HK mercury Sailpower med EL udtag

Kompas + diverse andre ting

Hvad må sådan en båd cirka koste ?

Hvor meget ekstra hvis jeg selv bruger
2-3 uger på at gøre det værste færdigt ?

MVH

Henrik

Fra : Torben Bach

Dato : 03-04-04 15:31

"Henrik Mahler (slet A7XIA)" <henrik-mahler@A7XIAget2net.dk> skrev i en
meddelelse news:10810022070.812582218411507@dtext.news.tele.dk...
> Hurley 20 som mangler den sidste renovering,
> Hvad må sådan en båd cirka koste ?
>
> MVH
>
> Henrik

Måske kan uddrag af denne annonce give dig et hint. Jeg har set båden ved
broen i sidste sæson, og den ser ud til at være tip-top.

MINDRE SEJLBÅD SÆLGES
20 fods Hurley.
Nyere sejl fra 2000, bompresenning fra 2003. Påhængsmotor Evinrude.
Kan ses på havnen i Nykøbing.
Pris 25.000 kr.

Mvh
Torben

Fra : _pkc_

Dato : 03-04-04 16:24

Henrik Mahler (slet A7XIA) wrote:
> Hurley 20 som mangler den...........
> Hvad må sådan en båd cirka koste ?
> Henrik

Sammenlign evt med den her

http://www.scanboat.com/dk/vis_salgs.asp?sagsnr=0348329&m=2

scanboat.com / per krabbe

Fra : Henrik Mahler

Dato : 03-04-04 18:45

Tak til jer begge, jeg har besluttet at forlange 14.000
dog uden mulighed for nedslag, der kommer et par hektiske
år så jeg gider kun en jolle, måske en L23 senere, jeg
er utilfreds med hvor lidt jeg har fået sejlet de
senere år, når jeg endeligt har haft fri et par uger
har det været dårligt vejr og det længste jeg nåede var
at runde møn , det må være fedt at være pensionist
og have tiden til det

henrik

Fra : Henrik Mahler

Dato : 03-04-04 18:49