Claus Tersgov >>>>>>
Fra : Ukendt

Dato : 02-04-04 08:46

Hej med dig
Er inde i gruppen for første gang, så jeg kender ikke til chikanerierne
imod dig. Èn ting er jeg dog overbevist om: Mails med virus behøver
ikke at komme fra denne gruppe - det er enda mest sandsynligt at
de ikke gør det. Jeg har gennem den sidste måned fået flere daglige
virusmails, og denne mailasresse er ikke mere end ½ år gammel, og jeg
har ALDRIG offentliggjort den nogle steder. Disse mails kommer 2 ad gangen
for på denne måde at forsøge at omgås virusscanneren.
Får du chikanemails ellers, så skift din mailadresse ud, og et godt råd er:
ALDRIG opgive din @ i et åbent forum. Få dig en ollinemail og et alias til det formål,
så er du ude af de problemer.
Næh, det skulle måske ikke være nødvendigt, men sådan er det altså. Man aner jo
aldrig hvor mange syge hoveder der sidder og ikke har andet at lave.
Venlig hilsen
NoName

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 02-04-04 17:14

De vira er desværre mere smarte end det. De er lavet så de kigger i den
virusbefængte pc'ers "contacts" eller "sent items" og bruger dem som
afsender. det er altså ikke tilstrækkeligt at "skjule" sin mailadresse i
indlæggende. - men selvfølgelig en god start.

Noname ? NoSense ? NoBrain ?

Det er jo et OK indlæg (omend lidt OT), så med mindre du handler med
børneporno, så vil jeg anbefale dig at bruge dit navn her i gruppen....

/Bjarke