GPS MUS og Offshore navigator light
Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 20:58

Hej gruppe

jeg har investeret i en gps mus til min bærbare pc
den virker fint med det levende søkort 2
men jeg kan ikke få den til at virke under offshore navigator light uanset
hvilken indstilling jeg vælger så finder programmet ikke min gps nogen der
har en god ide

claus v

Fra : Alvin A. Bang

Dato : 31-03-04 22:40

"claus v" Hej gruppe

> [...]
> men jeg kan ikke få den til at virke under offshore navigator light uanset
> hvilken indstilling jeg vælger så finder programmet ikke min gps nogen

Der er ikke GPS support i offshore navigator light du skal have den fulde
version som hedder offshore navigator. Du kan se detaljerne på
www.maptech.com/water/offshorenavigator/.

MVH

Alvin

Fra : Hanne og Hans

Dato : 01-04-04 10:40

Jeg har en offshore ligth, med tyske søsportskort, den virker da udmærket.
Det må være opsætningen der er gal!
Hans.

Fra : Svend Brandt Jensen

Dato : 01-04-04 12:40

Sludder og vrøvl .... jeg har brugt det i et år nu..:)

/Svend

Fra : Alvin A. Bang

Dato : 01-04-04 17:12

"Svend Brandt Jensen" <sbjFJERN@events.dk> skrev i en meddelelse
> Sludder og vrøvl .... jeg har brugt det i et år nu..:)
>
> /Svend

Øh nu er jeg smule rundtosset rundtosset....hvad er det der virker
programmet og/eller GPS support altså position og "moving map" mv. mv. Hvis
dette er tilfældet er jeg blevet snydt.........af "Maptech".

MVH

Alvin

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-04 18:53

> [...]
> >
> Der er ikke GPS support i offshore navigator light du skal have den fulde
> version som hedder offshore navigator. Du kan se detaljerne på

Hej Alvin

jeg tror / ved at det virker ´med gps da jeg i øjeblikket bruger det sammen
med en garmin gps
min haicom gps mus skulle også kunne bvruges men jeg kan sku ette få det til
at du

nogen der har et forslag

claus v

Fra : Hanne og Hans

Dato : 02-04-04 10:04

Har du sat den til NMEA 0183.
Hans.

Fra : jetp

Dato : 03-04-04 10:58

Hej

Min G-sat usb-mus virker fint med Maptech, men den skulle sættes til nmea og
installeres via Maptech installationsdisken, hvor der er et punkt til dette.

Mvh Jens, Randers

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-04 18:06

"jetp" <jetpFJERN@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> installeres via Maptech installationsdisken, hvor der er et punkt til

det må jeg så prøve
claus