Bådvarme, Ardic
Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 21:21

Jeg kan se, at der er folk med forstand på varme i denne gruppe. Så derfor:

Jeg har en Ardic-varmer (432DL), der er "mærkelig". I dag satte jeg blæseren
til at køre (ikke varmen - kun ventilationen). Blæseren gik i gang og kørte.
Så slukkede jeg den og tændte igen. Den startede ikke! Efter at have
fingereret ved alle kontakterne var jeg ude for at den pludselig og uden
påviselig grund gik i gang igen. For påny at svigte hvis jeg slukkede og
derefter tændte igen.

Min mistanke er et relæ, der hænger. Men har I andre ideer/erfaringer?

Anders

Helsingør