Hente MySQL og vise i HTML
Fra : Nikolaj Schulz

Dato : 29-04-01 22:34

Hej

Jeg er lidt en newbie indenfor PHP og DB'ere. Det er netop lykkedes mig i
dag at indsætte data fra indtastede felter ind i en MySQL Database, hvilken
lykkefølelse :)

Det er imidlertid ret uinteressant for mig, fordi jeg er helt pjattet med at
få dem ud i HTML-format, men hvordan gør man det.

Min database vil aldrig blive særlig stort, højst 3 felter og 20
indsætninger.

Hvordan laver jeg mit php-script, så det henter, og hvad bør jeg skrive i
min HTML-kode på siden.

Mvh. Nikolaj
schulz@lauritz.dk

ps. I må meget gerne reply pr mail.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 30-04-01 11:08

On Sun, 29 Apr 2001 23:33:49 +0200, "Nikolaj Schulz"
<lolgoff@hotmail.com> wrote:

>Hvordan laver jeg mit php-script, så det henter, og hvad bør jeg skrive i
>min HTML-kode på siden.

Hej!

Læs her: http://razor.dk/php/mysql/

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 30-04-01 18:55

Stefan Bruhn <if.you.want.my.e-
mail.look@my.message.headers.ghashul.dk> wrote:

> Læs her: http://razor.dk/php/mysql/

*phew* - mon ikke jeg skal se at få den opdateret lidt :)

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

"Uden cola og hikke - Duer helten ikke!"

Fra : Nikolaj Schulz

Dato : 02-05-01 20:07

Tak for hjælpen - jeg fandt ud af tingene .)