Defekt Nokia telefon Købes
Fra : Karsten Kristensen

Dato : 29-04-01 21:40

Defekt Nokia telefon Købes

Mail din pris til kristensenfam@hotmail.com

PS jeg fjern din simlock på din nokia telefon
KSK

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-04-01 21:44

Karsten Kristensen skrev:

>Defekt Nokia telefon Købes

Salg foregår i dk.marked.privat.telefon.mobil

Burde du ikke også skrive hvilken model der er tale om? Hvis der er
tale om alle Nokia-telefoner, så ville jeg også vælge at skrive det.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : Karsten Kristensen

Dato : 29-04-01 22:21

undskyld fejl postting
Skal ikke ske igen )