Re: træt af at være single..
Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 29-04-01 22:32

> "Andreas Træholt" <itto@mail1.stofanet.dk> wrote in message

      Hej Andreas :)

> [...]

   Som de fleste andre har sagt det - Bingo ;) Jeg må indrømme at alle de
der ting med at klæde sig med stil, få klippet håret og hvad ved jeg
ellers - det er sagen for mig aldeles uvedkommende :)
   Jakkesæt - lækre sko, nystrøget hår og en lækker duft - skønt skønt ...
På den rette mand! En art afrohår, en laset t-shirt og et par tilfældige
bukser med sidelommer og et par udtrådte sko fra sidste år engang ...
fedt fedt - på den rigtige mand!
   Det jeg gerne vil frem til er at den enkelte må finde sin egen stil. Og
derigennem ikke bare være sig selv men også fordi "ens egen stil" kan
være noget så hamrende lækker, sød, nuttet, dejlig, sexet eller nogen af
alle de andre tillægsord vi kan finde på - bare fordi ens egen stil bare
_passer_ til vedkommende person. Og det handler ikke om penge eller pleje
af sig selv -det handler om hvem man er :)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.