Router til Mobilix Adsl
Fra : Nicki

Dato : 29-04-01 21:27

Hej

Kan man bruge en router på Mobilix Adsl net ??.
Hvis man kan hvad for en skal du så været ??.
Er det noget som man kan få hos mobilix eller er det
noget som man selv skal skaffe, er der nogle som ved dette ??.

Mvh
Nicki@e-privat.dk

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 29-04-01 21:48

"Nicki" <Nicki@e-privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det noget som man kan få hos mobilix eller er det
> noget som man selv skal skaffe, er der nogle som ved dette ??.

Alt dette kan du få svar på, hvis du lige smutter forbi
www.blivklogere.dk

Btw...underlig addresse.

-------------
Best regards
Henrik Aarfeldt
Data Maintenance Team
#mobilix AS12435
HA3180-RIPE
Dette indlæg repræsenterer min private holdning/mening.

Fra : Caspar Møller

Dato : 01-05-01 08:29

> Alt dette kan du få svar på, hvis du lige smutter forbi
> www.blivklogere.dk

Hvor står det? Jeg kan kun finde noget om, at man ikke kan have flere
computere på, hvilket ikke passer.

Mvh,
Caspar