Zyxel elite2864i og win2000
Fra : jesper godsk nielsen

Dato : 29-04-01 21:00

Hej

Jeg har denne kombination på mit system, og det kører perfekt, når det
kører :))

Problemet er at jeg kan installere modemet som PNP og så virker det
perfekt, indtil jeg genstarter så finder maskinen ikke modemet længere. Jeg
kan så fjerne modemet inde i kontrolpanelet (slukke/tænde 2864i) og søge
efter modemet igen, så blir det fundet som PNP igen og alt virker indtil
næste genstart :(

Bios er nyeste version fra Zyxels hjemmeside
Driver er Nyeste fra Zyxels hjemmeside
Win2000 er build 2195 med servicepack 1

Nogen som har en ide ?

Fra : Peter Pan

Dato : 09-05-01 16:37

"jesper godsk nielsen" <dungeonmaster@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> næste genstart :(
>
> Bios er nyeste version fra Zyxels hjemmeside

Jeg har oplevet præcist det samme her i sidste uge. Det viste sig at
problemmet forsvandt da vi fjernede Client Access fra maskinen. Hvis du også
har det installeret, så prøv lige at se om det også kan hjælpe dig?

Jeg har ikke fundet nogen løsning hvor det virker mens Client Access er på
computeren Hvis du finder en, vil jeg gerne høre fra dig!

Mvh
Anders