Problemer med NE...
Fra : Kasper \(TSW\)

Dato : 29-04-01 20:53

Hej alle...

Jeg har lidt problemer med min TDC NE2 (512) forbindelse. Jeg kan ikke bruge
min gamevoice, jeg kan ikke modtage filer over ICQ, og jeg kan ikke hoste
nogen online spil (i Red Alert 2 kan jeg ikke engang joine et andet spil).
Jeg har sat min router til åben opsætning, samt pillet ved en masse andre
ting, men hovedsagen er, at selvom jeg resetter skidtet, er der stadig ikke
nogen af ovenstående der virker.

Jeg har tænkt mig at ringe til TDC engang i morgen, men der er jo ingen
grund til at vente dagevis på at komme igennem, hvis en af jer kloge hoveder
kan hjælpe!! Er der mon det?

--
Med Venlig Hilsen

Kasper (TSW)

www.tsw.dk - The SoftWare You Need!
www.udvikleren.dk - What Developers Need!

Fra : Jesper Yde

Dato : 29-04-01 21:59

Det lyder som om din router enten er lukket for de pågældene porte, eller du
ikke bruger den default ip som routeren sender al trafik videre til, når den
får et "opkald" udefra.

mvh
Jesper

Fra : Kasper \(TSW\)

Dato : 29-04-01 23:01

Hej Jesper...

>Det lyder som om din router enten er lukket for de pågældene porte, eller
du ikke bruger den default ip som routeren sender al trafik videre til, når
den får et "opkald" udefra.

Det kunne sikkert være begge dele, men hvordan kan jeg fixe det? Det er
virkelig ved at gå mig på nerverne, så en "walkthrough" til problemet ville
være rart

Fra : Jesper Yde

Dato : 30-04-01 14:48

Jeg kender desværre ikke noget til NE2 løsningen (og routeren) - har en
Cisco 677 router