ang. pro@ccess.
Fra : Kurt Hansen

Dato : 29-04-01 20:18

Er der overhovedet ikke nogen måde man hos tele.dk kan få fast ip, og
samtidigt have fuld kontrol over sin router ??

Kurt

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 29-04-01 21:00

Hejsa,

Ja, du kan købe Pro@ccess uden router og investere i en selv ...

Ole Madsen / "Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC
Internet."
- Hardware auktion : http://maegbaek.dk/auktion

Fra : Kurt Hansen

Dato : 29-04-01 22:57

On Sun, 29 Apr 2001 22:00:23 +0200, "Ole M. Madsen" <ole@maegbaek.dk>
wrote:

>Hejsa,
>
>Ja, du kan købe Pro@ccess uden router og investere i en selv ...

Ja, det er jeg godt klar over, men jeg mente om det var muligt på
nogen måde at få åbnet for en router gennem pro@cces

Kurt

Fra : Niels Callesøe

Dato : 30-04-01 07:22

Kurt Hansen <kurt@freewebhosting.dk> wrote in
<tf3petg96r8ime9rtdsouuekr4rn7o6hjc@4ax.com>:

> Ja, det er jeg godt klar over, men jeg mente om det var muligt på
> nogen måde at få åbnet for en router gennem pro@cces

Nej. Hvis du vil have fuld kontrol over din router, skal du købe den
selv.

--
Niels Callesøe - nørd light @work
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 30-04-01 07:29

On 30 Apr 2001 06:22:23 GMT, usenet.20.niels2000@spamgourmet.com
(Niels Callesøe) wrote:

>Nej. Hvis du vil have fuld kontrol over din router, skal du købe den
>selv.

eller være kølig overfor kundevilkårene.

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : Christen Stephansen

Dato : 30-04-01 19:27

> eller være kølig overfor kundevilkårene.

Fint nok, men så skal man ikke spørge i den her gruppe hvordan man gør. Den
slags løsninger skal ikke leveres på sølvfade til de dumme og de dovne.

/Christen Stephansen

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 30-04-01 22:24

"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> wrote:

> Fint nok, men så skal man ikke spørge i den her gruppe hvordan man gør.
Den
> slags løsninger skal ikke leveres på sølvfade til de dumme og de dovne.

Hvorfor ikke ?

Og læs lige Kurt Hansens post igen inden du kalder ham for dum og doven, jeg
syntes ikke der er belæg for nogen af delene.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Christen Stephansen

Dato : 30-04-01 22:37

> Hvorfor ikke ?

Fordi vi ikke vil have lamere rendende rundt og whine. Kort og godt ...

If you break it, you fix it. Det gør lamere ikke, de whiner.

> Og læs lige Kurt Hansens post igen inden du kalder ham for dum og doven,
jeg
> syntes ikke der er belæg for nogen af delene.

Jeg kalder ikke Kurt Hansen dum eller doven - tråden udviklede sig. Det sker
ofte på Usenet (thank God for that).

/Christen Stephansen

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 30-04-01 23:14

"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> wrote:

> Fordi vi ikke vil have lamere rendende rundt og whine. Kort og godt ...

Hvem er vi ?

> If you break it, you fix it. Det gør lamere ikke, de whiner.

Tja, eller også betaler de bare for at få routeren fikset, det er vel en
spørgsmål om hvornår man vil betale.

Jeg vil derimod påstå at der skal en idiot til at tro at dumme og dovne
lamere ikke kan finde ud af at trykke på reset på routeren, taste
serienummeret som password og derefter konfigurere efter noget de har fundet
en færdig opskrift på.

Der skal også en idiot til at tro at selvsamme kundesegment af dumme dovne
lamere ikke vil hyle og skrige til support når deres NE2 router er ødelagt,
og så længe routeren ikke virker forbliver det altså kunden OG Tele Danmarks
problem.

Naturligvis kan Tele Danmark jo sende en regning til kunden hvis han
fejlkonfigurerer en NE2 router og ikke selv kan finde ud af at få den til at
virke igen, altså præsis det samme som vil ske hvis han fejlkonfigurerer en
P@ router.

Man kan hævde at der falder de værste forbandelser ned over de dumme dovne
lamere, hvis de forbryder sig mod vilkårne i aftalen. Jeg tror det nu næppe,
i hvert fald ville det være dumt at gøre dette, da folk der har dummet sig
med deres router konfiguration måske så kunne se lyset i at ødelægge
routeren før de fejlmelder den.

> Jeg kalder ikke Kurt Hansen dum eller doven - tråden udviklede sig. Det
sker
> ofte på Usenet (thank God for that).

Kurt spurgte som noget og du kommenterede svaret med dette:

> Fint nok, men så skal man ikke spørge i den her gruppe hvordan man gør.
Den
> slags løsninger skal ikke leveres på sølvfade til de dumme og de dovne.

IMHO, kan jeg kun få øje på en der har fortjent titlen 'en dum doven lamer'.

- Ulrik Lunddahl

Fra : Christen Stephansen

Dato : 01-05-01 00:37

> Hvem er vi ?

Spørg lige igen hvorfor Jørgen Thomsen ikke har lagt opskriften på nettet

> [...]
> lamere ikke kan finde ud af at trykke på reset på routeren, taste
> serienummeret som password og derefter konfigurere efter noget de har

Nu arbejder du jo ikke med support til daglig, går jeg stærkt ud fra. Det er
de utroligste ting, der kan gå galt. Det har vi ikke lyst til at fejlfinde
på hos TDC, da den dumme dovne lamer næppe vil indrømme sit indbrud - da
slet ikke gøre opmærksom på det uden at blive spurgt.

> [...]
ødelagt,
> og så længe routeren ikke virker forbliver det altså kunden OG Tele

Netop. Derfor er det ikke (umiddelbart) muligt at "ødelægge" en SpeedStream
5711 TDC Internet leverer.

> [...]
at
> virke igen, altså præsis det samme som vil ske hvis han fejlkonfigurerer

Nej. Ikke det samme.

> [...]
> i hvert fald ville det være dumt at gøre dette, da folk der har dummet sig
> med deres router konfiguration måske så kunne se lyset i at ødelægge

Jeg ved ikke om det var fjeren eller de 10 høns jeg fik at høre om, men jeg
mener bestemt den første kunde har fået sparket.

> Kurt spurgte som noget og du kommenterede svaret med dette:

Det var Thomas Jensen jeg svarede.

> IMHO, kan jeg kun få øje på en der har fortjent titlen 'en dum doven
lamer'.

Hvem?

/Christen Stephansen

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 01-05-01 17:56

"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> wrote in message

> Spørg lige igen hvorfor Jørgen Thomsen ikke har lagt opskriften på nettet

Jeg kan ikke se at du svarer på hvem vi er, jeg tvivler på Jørgen Thomsen
vil sætte sit navn under din lamer bemærkning.

Så jeg spørger lige igen, hvem er vi ?.

> [...]
> på hos TDC, da den dumme dovne lamer næppe vil indrømme sit indbrud - da
> slet ikke gøre opmærksom på det uden at blive spurgt.

Nej, jeg er salgschef en en IT virksomhed, og hvis du er intereseret både
sælger og yder vi support på SpeedStream 5711 og Cisco 1401.

> ødelagt,
> Danmarks
>
> Netop. Derfor er det ikke (umiddelbart) muligt at "ødelægge" en
SpeedStream
> 5711 TDC Internet leverer.

Men muligheden foreligger umidelbart, og som jeg kan se det er det kun
TeleDanmark der kan have interesse i at forhindre det, derfor må det
forventes at abbonementen ikke opsiges.

> at
> en

> Nej. Ikke det samme.

Hvori består forskellen da ?

> Jeg ved ikke om det var fjeren eller de 10 høns jeg fik at høre om, men
jeg
> mener bestemt den første kunde har fået sparket.

Du modsiger dig selv, først ved du ikke noget, så ved du det bestemt.

> Det var Thomas Jensen jeg svarede.

Ja, som jeg skriver du kommenterede svaret...

> lamer'.

> Hvem?

Tja, gæt 3 gange, jeg tror de andre i gruppen har gættet det i går.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - lunddahl@mail.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Peter Brodersen

Dato : 01-05-01 21:08

On Tue, 1 May 2001 18:56:08 +0200, "Ulrik Lunddahl" <lunddahl@mail.dk>
wrote:

>Tja, gæt 3 gange, jeg tror de andre i gruppen har gættet det i går.

.... vi mangler dog stadigvæk at modtage en præmie...

(fut)

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : Christen Stephansen

Dato : 02-05-01 18:52

> Jeg kan ikke se at du svarer på hvem vi er, jeg tvivler på Jørgen Thomsen
> vil sætte sit navn under din lamer bemærkning.

Præcist hvilken bemærkning?

> Så jeg spørger lige igen, hvem er vi ?.

Hvem er I?

> Nej, jeg er salgschef en en IT virksomhed, og hvis du er intereseret både
> sælger og yder vi support på SpeedStream 5711 og Cisco 1401.

Ellers tak, jeg finder ud af routeren "the hard way". På den måde skal jeg
nok lære routeren ordentligt at kende.

> Men muligheden foreligger umidelbart, og som jeg kan se det er det kun
> TeleDanmark der kan have interesse i at forhindre det, derfor må det
> forventes at abbonementen ikke opsiges.

Dine vilde gæt hører ingen steder hjemme.

Hvis jeg fanger en kunde i at have pillet i hans router (er sket flere
gange), og han brokker sig over det ikke virker, så skal jeg gøre alt hvad
jeg kan for at få ham sparket. Det er spild af min tid.

> Hvori består forskellen da ?

Med et NetExpres abonnement MÅ du pille i routeren. Med et Pro@ccess
abonnement må du IKKE pille i routeren.

> Du modsiger dig selv, først ved du ikke noget, så ved du det bestemt.

Det her du så i øvrigt ret i, men det gør ikke historien ringere.

> Ja, som jeg skriver du kommenterede svaret...

Faktisk svarede Thomas Jensen på Niels Callesøes indlæg. Og jeg kommenterede
rigtigt nok Thomas Jensens svar. Men det er (/&"#% ikke ensbetydende med, at
det er direkte relateret til Kurt Hansens indlæg!

> Tja, gæt 3 gange, jeg tror de andre i gruppen har gættet det i går.

Ej, jeg gider ikke dine gættelege. Kan en anden fra gruppen ikke lige give
mig svaret?

/Christen Stephansen

Fra : Christian Andersen

Dato : 02-05-01 19:00

Snuggle Puss and Christen Stephansen sat in a meadow and agreed on
this:

<snip>

>Ej, jeg gider ikke dine gættelege. Kan en anden fra gruppen ikke lige give
>mig svaret?

Jeg tror sgu de mener du er en "dum, doven lamer".

--
Mvh, Christian

Bliv fri for spam! - http://www.sneakemail.com

Fra : Christen Stephansen

Dato : 02-05-01 19:11

> Jeg tror sgu de mener du er en "dum, doven lamer".

Ah! Se, det kommer helt bag på mig. Gad nok vide hvem "de" er.

/Christen Stephansen

Fra : Christian Andersen

Dato : 02-05-01 19:22

Snuggle Puss and Christen Stephansen sat in a meadow and agreed on
this:

>Ah! Se, det kommer helt bag på mig. Gad nok vide hvem "de" er.

Det ser ud til at være Ulrik Lunddahl og Peter Brodersen. Jeg er dog
ikke helt sikker på Peter Brodersen.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-05-01 14:59

"Christian Andersen" <19w9bq2h31001@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg tror sgu de mener du er en "dum, doven lamer".

Tja, så vidt jeg kender Christen er han da ikke doven

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Christian Andersen

Dato : 05-05-01 11:10

Snuggle Puss and Martin Højriis Kristensen sat in a meadow and agreed
on this:

*fnis*

Fra : Bobby McFr@g'it

Dato : 01-05-01 08:34

> If you break it, you fix it. Det gør lamere ikke, de whiner.

Hvor er du dog plat at høre på :(

- Bobby

Fra : Tim Christensen

Dato : 30-04-01 15:10

"Kurt Hansen" <kurt@freewebhosting.dk> wrote in message

> Ja, det er jeg godt klar over, men jeg mente om det var muligt på
> nogen måde at få åbnet for en router gennem pro@cces

Det kan man godt, men det er et brud på kundevilkårerne.

Mvh

Tim

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-04-01 21:09

In article <e6qoetc1jpo6hknfqqtm9921h6sq4u209p@4ax.com>,
Kurt Hansen <kurt@freewebhosting.dk> wrote:

> Er der overhovedet ikke nogen måde man hos tele.dk kan få fast ip, og
> samtidigt have fuld kontrol over sin router ?

Man kan købe sin egen router til en P@-forbindelse, så kan man også
kalde den "sin router".

--
MVH