Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon F501
Fra : Bernhard Franzpötter

Dato : 29-04-01 19:55

Hej NG.

Jeg har fået mulighed for at erhvere følgende:

Kamera Nikon F501
Linser: AF nikkor 34-70 1:3.3-4.5
AF nikkor 28 1:2.8
AF nikkor 70-210 1:4
AF Teleconverter TC-16A 1.6x
Blitz: Nikon Speedlight SB-20

Udstyret har kun skudt 3-5 film og fremstår som nyt og instruktionsbog
medfølger.

Jeg er selv "cannon mand" og mine evner strækker vist kun til et par gode
familiebilleder (det er jo også fint).

På denne baggrund ville jeg være glad hvis nogen af jer kunne svare på
følgende:

1. Hvad er udstyret max. værd.
2. Hvad er udstyret min. værd.
3. Er der nogen Nikkon "gutter" som vil give deres vurdering af hus,
linser og samlet udstyrspakke.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Franzpötter

Fra : PJ

Dato : 29-04-01 21:24

Har lært at ---- en vare er det værd, som man kan få for den. Hvad forlanger
han/hun/den/det???
PJ

Bernhard Franzpötter <bef@bec.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3aec6396@news1.bec.dk...

Fra : Bernhard Franzpötter

Dato : 30-04-01 06:11

Jeg skal faktisk ikke give noget for det. Prisen har jeg brug for i
forbindelse med forsikring af udstyret. Det skal forsikres sammen med andet
Fotogrej, hvorfor den samlede værdisum muligvis skal hæves.

I øvrigt er det rigtigt ting koster det markedet vil betale.

mvh
Franzpötter

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 30-04-01 07:56

Prøv at checke FOTO/C's brugtside (http://www.fotoc.dk) samt DBA
(http://billed.dba.dk)

PS: Hvor får du udstyret forsikret og hvad er prisen?

Hilsen
Kenneth

Fra : Bernhard Franzpötter

Dato : 30-04-01 20:59

Hej,

jeg har det med som en samlet sum under min indbo forsikring. Jeg har
simpelhen opgjort mit indbo (skrevet en liste) og dette er vedlagt min
forsikring, som er hos TopDanmark.

mvh
Franzpötter

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 30-04-01 22:26

> jeg har det med som en samlet sum under min indbo forsikring. Jeg har
> simpelhen opgjort mit indbo (skrevet en liste) og dette er vedlagt min
> forsikring, som er hos TopDanmark.

Så det er bare en "normal" dækning, dvs. tyveri, brand etc. og ikke
"alle-tænkelige-dumheder" såsom tabe udstyret i vand eller på gulvet osv...

Hilsen
Kenneth