Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kender nogen dette kamera JVC GR-DVJ 70 ?
Fra : Langgaard

Dato : 29-04-01 19:08

Hej

Jeg er blevet tilbudt dette digitale video kamera, det ser pænt ud, men så
rækker mine evner heller ikke længere, med hensyn til at vurdere om det er
forældet eller om det stadigvæk kan være noget værd.

Der er et håndgreb, og to ekstra batterier med til det, kvittering og manual
er også med.

Der forlanges 4000,- kr for det, er det helt hen i vejret ?

På forhånd tak for hjælpen !

--
Venlig hilsen

Leif Langgaard

mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

Fra : pwa

Dato : 29-04-01 21:34

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message
> [...]
> så prøv http://langgaard.subnet.dk/
>
> PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

Digital CyberCam – Digital Video Camera

GR-DVJ70

Ultracompact and lightweight body
High quality picture with digital recording
PCM digital stereo recording
670,000-pixel 1/3" CCD
high resolution digital image stabliser
digital special effects/Wipes/Fades
Pinpoint zoom during playback
"EasyEdit" with retrospective selection of digital effects and scene
transitions
snapshot and motor drive modes

Set i Sverige til omkring 15.000.
så det må siges at være billigt -------forudsat at det er ok.