strtotime
Fra : Mikkel Schultz

Dato : 29-04-01 19:15

Hej
Kan nogen fortælle mig hvorfor denne funktion:
strtotime(2001-04-29)
returnerer -1
når jeg kører funktionen på en side på serveren , men når jeg kører den
lokalt på min egen server, så returnerer den den rigtige værdi ( tiden siden
enellerandengangi70'erne i sekunder )

- er det serveropsætningen den er gal med?

Pft.
Mikkel

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 29-04-01 19:26

In article <9chli1$8ii$1@sunsite.dk>, Mikkel Schultz wrote:
> [...]
> lokalt på min egen server, så returnerer den den rigtige værdi ( tiden siden

Måske kører din server med en gammel PHP?

http://php.net/manual/en/function.strtotime.php

/tlk

Fra : Hroi Sigurdsson

Dato : 29-04-01 23:45

Mikkel Schultz wrote:

> Kan nogen fortælle mig hvorfor denne funktion:
> strtotime(2001-04-29)
> returnerer -1

Jeg tror det er dit kald. Prøv at give den en streng (deraf navnet):
strtotime("2001-04-29");

--
Hroi Sigurdsson

Fra : Christian Rishøj