Brugerdefineret fejlside i Frontpage 2000
Fra : Kasper Katzmann

Dato : 29-04-01 18:31

Nu har jeg forgæves forsøgt at finde ud af hvordan
fejlsiden i forbindelse med formularer fungerer.
Jeg skulle mene, at den skulle oprettes på nogenlunde
samme måde som Bekræftelsessiden, men det kan jeg
ikke få til at virke.

Er der nogen her der har erfaring med oprettelse af en
brugerdefineret fejlside i FP og i så fald hvordan?

Jeg forestiller mig at man er nød til at omgås de fejlmeddelelser.
der normalt kommer i form af dialogbokse. Men igen: hvordan?

Hilsen Kasper K

Fra : nicolade

Dato : 30-04-01 09:34

Vil blot sige, at den mand her er guld og jeg spørger om det samme...

nico c.

Fra : Rune Torkildsen

Dato : 07-06-01 13:42

Kasper Katzmann wrote:

> [...]
>
> Jeg forestiller mig at man er nød til at omgås de fejlmeddelelser.
> der normalt kommer i form af dialogbokse. Men igen: hvordan?

Hva med å gå "bakveien" for å få fatt i nortbots.htm ...... :)
start > Programfiler > Tilbehør > Notisblokk
Finn nortbots.htm som ligger i mappen "_derived" i webmappen din.

Kopiere og paste inn innholdet i Frontpage, rediger siden slik du vil ha
den,
skift til HTML wiew og så kopierer og paste tilbake til notisblokk.
Lagre så filen og du skulle være i mål. Litt tungvindt, men hva gjør man
ikke for å få det slik man vil......

Rune Torkildsen