Tellmore + TDC
Fra : Erik

Dato : 29-04-01 18:06

Hej

Hvis ens mobil er sin-locked til TDC skulle man så ikke umiddelbar kunne
bruge Tellmore - det er vel TDC's net de bruger?

Nogen erfaringer?

mvh.
Erik

Fra : Berg Hansen

Dato : 29-04-01 18:08

Jeg mente ikke at, TDC brugte SIM-lock

Fra : Erik

Dato : 29-04-01 18:38

OK, der var tale om et hypotetisk ? i forbindelse med køb af evt. brugt
mobiltlf. men så er der jo slet ingen problemer!

mvh.
Erik

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 29-04-01 18:44

"Berg Hansen" <p.e.hansen@po.ia.dk> wrote in message
> Jeg mente ikke at, TDC brugte SIM-lock

Der kan igrunden være noget om det fordi jeg købte en Nokia 3210 for et år
siden til omkring 900 og den er ikke simlåst. Hvorvidt de stadigt ikke er
simlåst kunne igrunden være interesandt at vide, nogen der har købt en fon
af TDC for nyligt?

/Dennis

Fra : Niels

Dato : 29-04-01 19:57

On Sun, 29 Apr 2001 19:44:24 +0200, "Dennis Pedersen"
<mig@NOSPAMjyde.dk> wrote:

> [...]
>simlåst kunne igrunden være interesandt at vide, nogen der har købt en fon

Jeg har fornyligt købt en 3310 hos TDC. Den virker med Telmore, men
ikke med Mobilix kort - så den må være låst.

Mvh. - Niels

Fra : Henrik Hansen

Dato : 29-04-01 21:28

>Jeg har fornyligt købt en 3310 hos TDC. Den virker med Telmore, men
>ikke med Mobilix kort - så den må være låst.
[...]

Det er den også. Der sidder et blåt klistermærke på din mobilæske,
hvor der står at den er SIMlåst.
Det er dog ikke helt rigtigt. svjv er TDCs telefoner operatørlåst. Det
er derfor du godt kan bruge den med Telmore.

Og til Dennis; de fleste Teledanmarktelefoner bliver idag leveret med
lås.
Men du kan stadig være heldig.

--
Henrik Hansen
http://home1.stofanet.dk/sequel/

Fra : BEM

Dato : 30-04-01 09:43

> Og til Dennis; de fleste Teledanmarktelefoner bliver idag leveret med
> lås.
> Men du kan stadig være heldig.

Jeg og to af mine kammerater har lige købt en Nokia 8210 hver ved Sonofon i
Aalborg, og de er IKKE låst på nogen måde.