Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Lowepro i Kbh
Fra : J.K.Arning

Dato : 27-04-04 13:53

Hvem har et stort udvalg Lowopro foto tasker i Kbh ?

Regards

Fra : J.K.Arning

Dato : 27-04-04 14:02

J.K.Arning wrote:
> Hvem har et stort udvalg LowEpro foto tasker i Kbh ?

Hvis Lowopro er lækre tasker er jeg da også interesseret
i en forhandler der har dem på lager

Regards

Fra : Steen Larsen

Dato : 27-04-04 14:13

In article <1083070361.12823.0@ersa.uk.clara.net>,
"J.K.Arning" <spam@_remove_arning.dk> wrote:

> Hvem har et stort udvalg Lowopro foto tasker i Kbh ?
>
> Regards

Her er en liste over forhandlere i DK
http://www.fovitech.dk/fotodok/lowe/center.htm
Men de koster noget mere end f.ex. i Tyskland eller Sverige se f.ex.
cyberphoto.se.

Fra : J.K.Arning

Dato : 27-04-04 14:21

Steen Larsen wrote:
> Her er en liste over forhandlere i DK
> http://www.fovitech.dk/fotodok/lowe/center.htm
> Men de koster noget mere end f.ex. i Tyskland eller Sverige se f.ex.
> cyberphoto.se.

Det var godt nok en betydelig forskel .. tak for tippet.

Regards

Fra : Christer Holte

Dato : 28-04-04 17:00

Hej

Det er da en fin side :) hvilken taske fra lowepro passer til g3 ? skal ikke
mere end bare passe...

--
Huske at fjerne "FJERN" i min mailadresse

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 29-04-04 00:41

Christer Holte <nospamFJERN@christerholte.dk> wrote:

> Hej
>
> Det er da en fin side :) hvilken taske fra lowepro passer til g3 ? skal ikke
> mere end bare passe..

Jeg har en D-Res 25 AW til mit G2, og den har jeg været meget tilfreds
med. Den er to år gammel og ser ud som ny.

--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen

Fra : Christer Holte

Dato : 29-04-04 14:28

Tak for svaret henrik...jeg har lige bestilt sådan en :) Men ikke i
Sverige...299 i porto synes jeg ikke kunne gå....hehe

Fra : Christer Holte

Dato : 28-04-04 17:17

Hmm jeg har lige kigget lidt på siden...fandt dette: "Vad kostar frakten?
Ett vanligt paket kostar 299 kr med moms (239,20kr utan moms)."

Vil det sige det koster 299,- og få sendt til danmark ? Så er fidusen jo
væk...