Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
FotoEffects?
Fra : Grev Dracula

Dato : 23-04-04 17:02

Er der her der kender FotoEffects?

http://www.lastolite.com/photoeffects.html

Det ser tiltalende ud og ser også ud til at være let og enkelt at
bruge, men er det de ca 350,- kr værd, som det åbenbart koster?

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 23-04-04 18:04

"Grev Dracula" <null@praxinfo.dk> wrote in message

> Er der her der kender FotoEffects?
>
> http://www.lastolite.com/photoeffects.html
>
> Det ser tiltalende ud og ser også ud til at være let og enkelt at
> bruge, men er det de ca 350,- kr værd, som det åbenbart koster?

Umiddelbart er det ting man sagtens kan lave i photoshop uden at skulle
bruge 350 kr...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Søren Blom

Dato : 23-04-04 19:30

"René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> skrev

> Umiddelbart er det ting man sagtens kan lave i photoshop uden at skulle
> bruge 350 kr...

Men det er en hel del billigere end Photoshop.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 23-04-04 20:01

> "René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> skrev

> Men det er en hel del billigere end Photoshop.

Nu er det et plugin til Photoshop, så det kræver at du har både Photoshop og
bruger 350 kr...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 20:49

"René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> skrev i en meddelelse

> Nu er det et plugin til Photoshop, så det kræver at du har både Photoshop
og
> bruger 350 kr...

FotoEffects from Lastolite is a digital plug in which works with

all versions of Adobe, Paintshop Pro,Gif Animator, Corel Photo paint 7 & 8,

and all other .8bf Photoshop compatibles.

Mvh Knud

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 24-04-04 05:42

> [...]
8,

> and all other .8bf Photoshop compatibles.

Min fejl, men jeg vil da også tro at man forholdsvist nemt kan lave de samme
effekter i alle de programmer du har ridset op, uden at skulle bruge 350 kr
på et plugin, men folk skal jo selv bestemme hvad de vil bruge deres penge
til

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-04 07:03

> [...]
kr
> på et plugin, men folk skal jo selv bestemme hvad de vil bruge deres penge

Jamen jeg er slet ikke uenig med dig.. Det virker lidt, som noget der kan
sælges
til en som mig, der er meget ny inden for billedredigering, og derfor ikke
kender
de mulighederne der allerede er i de forskellige programmer.
jeg klippede bare fra denne side http://www.lastolite.com/techpage.html,

Det er jo ikke alle der lige har fået indvesteret i Photoshop. derfor min

Mvh Knud