Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er der ulemper ved IBM microdrive på 1 GB ~
Fra : ab

Dato : 21-04-04 17:51

Siden prisen "kun" er kr. 1.279,- ?

Iflg. EDB-priser ser det også ud til at IBM har 2 udgaver af denne 1 GB
version til helt forskellige priser ?

ab

Fra : rosenauer.dk

Dato : 21-04-04 19:47

> Iflg. EDB-priser ser det også ud til at IBM har 2 udgaver af denne 1 GB
> version til helt forskellige priser ?

Der er så vidt jeg ved forskellige generationer. Hvad der præcist er af
forskelle ved jeg ikke, men har bl.a. hørt om folk der KUN kan få deres
Muvo2 til at virke med de nyeste generationer af 1GB Microdrives (og altså
ikke de gamle).

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-04-04 19:57

"rosenauer.dk" <martin@REMOVETHISrosenauer.dk> wrote in message

> Der er så vidt jeg ved forskellige generationer.

Ikke, så vidt jeg ved.

> [...]
> Muvo2 til at virke med de nyeste generationer af 1GB Microdrives (og altså

Dét kan jeg så tilbagevise. Jeg fik en ældre sag af et IBM MicroDrive til at
fungere med en MuVo2 i forgårs - uden problemer.

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)

Fra : Hans Kruse

Dato : 21-04-04 21:21

IBM og Hitachi har fælles disc drive fabrikation. Hvorfor der er forskel på
de to kan jeg ikke sige, men jeg ville roligt købe Hitachi varianten, som
jeg faktisk lige har gjort.
Jeg var dog lidt for hurtig, da jeg for en uge siden betalte 1375kr, hvor
den nu koster 1249kr.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-04-04 21:25

> IBM og Hitachi har fælles disc drive fabrikation.

Nope. Hitachi har ganske enkelt overtaget IBM's drev-produktion.

Fra : Hans Kruse

Dato : 21-04-04 22:43

Hitachi ejer 70% og IBM ejer 30% af den fælles fabrikation. Så man kan sige
Hitachi har overtaget det i den forstand.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : ab

Dato : 22-04-04 05:33

> Jeg var dog lidt for hurtig, da jeg for en uge siden betalte 1375kr, hvor
> den nu koster 1249kr.

Hvor købte du din ?

ab

Fra : Hans Kruse

Dato : 22-04-04 07:28

Hos dansk datasalg. Den bleve leveret i løbet af én dag.

Fra : Kim Andersen

Dato : 22-04-04 07:55

> Iflg. EDB-priser ser det også ud til at IBM har 2 udgaver af denne 1 GB
> version til helt forskellige priser ?

Jeg har en IBM microdrive 1GB til mit digitale kamera, ganske tilfreds med
det. Bruger dog lidt mere strøm end et flash kort og så skal man vende sig
til at man høre en lille harddisk lyd engang imellem.

/Kim