/ Forside / Interesser / Fritid / Foto / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Foto
#NavnPoint
dova 15981
Klaudi 7333
refi 7267
o.v.n. 6442
IBM760 5420
severino 3705
emesen 3101
bentjuul 3076
Teil 3020
10  Nordsted1 2955
Eliten, og så os andre...
Fra : Per Kallenbach


Dato : 21-04-04 10:35

Så har "eliten" igen fået et sted at boltre sig..

Prøv at se www.photoinspiration.dk
Man skal ligefrem "ansøge" op optagelse på siden.

Vi andre dødelige må holde os til de lettere tilgængelige sites.

/per

 
 
Claus Smith (21-04-2004)
Kommentar
Fra : Claus Smith


Dato : 21-04-04 11:10


Ser nu ganske spændende ud, så lad os se hvad udviklingen bringer.

Claus Smith



moda (21-04-2004)
Kommentar
Fra : moda


Dato : 21-04-04 11:24

> Så har "eliten" igen fået et sted at boltre sig..

Ja, og med alt det l*rt som man ser på Fotokritik oas. er det rart at se en
side der holder en vis standard.




Claus Hastrup (21-04-2004)
Kommentar
Fra : Claus Hastrup


Dato : 21-04-04 11:28


> Ja, og med alt det l*rt som man ser på Fotokritik oas. er det rart at se
en
> side der holder en vis standard.

Øh, troede netop at fotokritik var beregnet til l*rt, som gerne skulle blive
lidt bedre



moda (21-04-2004)
Kommentar
Fra : moda


Dato : 21-04-04 11:52

Det er den også, men når man så har noget et vist niveau, så kan man komme
på denne side. Og som navnet siger er det til inspiration for andre, og
derfor er der en vis standard for fotograferne.

Morten

"Claus Hastrup" <5352778m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:40864cb1$0$23147$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
>
> > Ja, og med alt det l*rt som man ser på Fotokritik oas. er det rart at se
> en
> > side der holder en vis standard.
>
> Øh, troede netop at fotokritik var beregnet til l*rt, som gerne skulle
blive
> lidt bedre
>
>



Alex Linaa (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Alex Linaa


Dato : 22-04-04 13:26

"moda" <mdbdsm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40865253$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Det er den også, men når man så har noget et vist niveau, så kan man komme
> på denne side. Og som navnet siger er det til inspiration for andre, og
> derfor er der en vis standard for fotograferne.

Svært at se hvor denne side adskiller sig fra www.imageratingelite.dk.
Samme hoveder, samme billeder, samme kommentarer som bl.a. også på
www.photo.net, www.betterphoto.com, og tonsvis af andre sites.
Det er nemt at lave fotosider efter php-applikationer er blevet open source,
men det ligner unægteligt huller i luften hvor en flok fotografer (eller
rettere grafikere) kan stå i en rundkreds og fortælle hinanden hvor gode de
selv synes de er. Jeg tvivler på langtidsholdbarheden i konkurrencen med så
etablerede (og åbne) sites som de ovennævnte udenlandske.
Det mangler bare denne: www.narcissusphoto.dk



René Asmussen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : René Asmussen


Dato : 22-04-04 13:36

*lol*

"Alex Linaa" <a@linaa.com@ingenspam.com> wrote in message
news:4087b9f6$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "moda" <mdbdsm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:40865253$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Det er den også, men når man så har noget et vist niveau, så kan man
komme
> > på denne side. Og som navnet siger er det til inspiration for andre, og
> > derfor er der en vis standard for fotograferne.
>
> Svært at se hvor denne side adskiller sig fra www.imageratingelite.dk.
> Samme hoveder, samme billeder, samme kommentarer som bl.a. også på
> www.photo.net, www.betterphoto.com, og tonsvis af andre sites.
> Det er nemt at lave fotosider efter php-applikationer er blevet open
source,
> men det ligner unægteligt huller i luften hvor en flok fotografer (eller
> rettere grafikere) kan stå i en rundkreds og fortælle hinanden hvor gode
de
> selv synes de er. Jeg tvivler på langtidsholdbarheden i konkurrencen med

> etablerede (og åbne) sites som de ovennævnte udenlandske.
> Det mangler bare denne: www.narcissusphoto.dk
>
>



C.Stensgaard (22-04-2004)
Kommentar
Fra : C.Stensgaard


Dato : 22-04-04 14:58

René - Manden har jo ret.

Det er jo neputisme i ordets mest bogstavelige forstand.

Klap hinanden på ryggen fra mig....jeg kan ikke bruge det site til en skid
hvis der sidder en lille indspist kerne af gode venner som bare klasker
hinanden i ryggen og siger "Great", "Nice photo", Good lightning
tecnique....Griner faktisk lidt af jer - synes det er sørgeligt at
idegrundlaget var så spinkelt og så udspekuleret.

Whoooaaa - sig mig hvor dumme tror du egentlig andre mennesker er. Nok har
du formået at begejstre mange med dine billeder, men den metode klær ikke
dit talent.


"René Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
news:c68dta$11ub$1@news.cybercity.dk...
> *lol*
>
> "Alex Linaa" <a@linaa.com@ingenspam.com> wrote in message
> news:4087b9f6$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > "moda" <mdbdsm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:40865253$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > Det er den også, men når man så har noget et vist niveau, så kan man
> komme
> > > på denne side. Og som navnet siger er det til inspiration for andre,
og
> > > derfor er der en vis standard for fotograferne.
> >
> > Svært at se hvor denne side adskiller sig fra www.imageratingelite.dk.
> > Samme hoveder, samme billeder, samme kommentarer som bl.a. også på
> > www.photo.net, www.betterphoto.com, og tonsvis af andre sites.
> > Det er nemt at lave fotosider efter php-applikationer er blevet open
> source,
> > men det ligner unægteligt huller i luften hvor en flok fotografer (eller
> > rettere grafikere) kan stå i en rundkreds og fortælle hinanden hvor gode
> de
> > selv synes de er. Jeg tvivler på langtidsholdbarheden i konkurrencen med
> så
> > etablerede (og åbne) sites som de ovennævnte udenlandske.
> > Det mangler bare denne: www.narcissusphoto.dk
> >
> >
>
>



René Asmussen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : René Asmussen


Dato : 22-04-04 15:51

*lol* Jantelov

- René

"C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> wrote in message
news:c68j0a$h8d$1@sunsite.dk...
> René - Manden har jo ret.
>
> Det er jo neputisme i ordets mest bogstavelige forstand.
>
> Klap hinanden på ryggen fra mig....jeg kan ikke bruge det site til en skid
> hvis der sidder en lille indspist kerne af gode venner som bare klasker
> hinanden i ryggen og siger "Great", "Nice photo", Good lightning
> tecnique....Griner faktisk lidt af jer - synes det er sørgeligt at
> idegrundlaget var så spinkelt og så udspekuleret.
>
> Whoooaaa - sig mig hvor dumme tror du egentlig andre mennesker er. Nok har
> du formået at begejstre mange med dine billeder, men den metode klær ikke
> dit talent.
>
>
> "René Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> news:c68dta$11ub$1@news.cybercity.dk...
> > *lol*
> >
> > "Alex Linaa" <a@linaa.com@ingenspam.com> wrote in message
> > news:4087b9f6$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > > "moda" <mdbdsm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > > news:40865253$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > > Det er den også, men når man så har noget et vist niveau, så kan man
> > komme
> > > > på denne side. Og som navnet siger er det til inspiration for andre,
> og
> > > > derfor er der en vis standard for fotograferne.
> > >
> > > Svært at se hvor denne side adskiller sig fra www.imageratingelite.dk.
> > > Samme hoveder, samme billeder, samme kommentarer som bl.a. også på
> > > www.photo.net, www.betterphoto.com, og tonsvis af andre sites.
> > > Det er nemt at lave fotosider efter php-applikationer er blevet open
> > source,
> > > men det ligner unægteligt huller i luften hvor en flok fotografer
(eller
> > > rettere grafikere) kan stå i en rundkreds og fortælle hinanden hvor
gode
> > de
> > > selv synes de er. Jeg tvivler på langtidsholdbarheden i konkurrencen
med
> > så
> > > etablerede (og åbne) sites som de ovennævnte udenlandske.
> > > Det mangler bare denne: www.narcissusphoto.dk
> > >
> > >
> >
> >
>
>



C.Stensgaard (22-04-2004)
Kommentar
Fra : C.Stensgaard


Dato : 22-04-04 16:03

Intet med jantelov at gøre.

Den dag du fatter det vil du se verden i et andet og klarere lys....og husk
på SÅ fandens god er du nu heller ikke

"René Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
news:c68lrc$1dbj$1@news.cybercity.dk...
> *lol* Jantelov
>
> - René
>
> "C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> wrote in message
> news:c68j0a$h8d$1@sunsite.dk...
> > René - Manden har jo ret.
> >
> > Det er jo neputisme i ordets mest bogstavelige forstand.
> >
> > Klap hinanden på ryggen fra mig....jeg kan ikke bruge det site til en
skid
> > hvis der sidder en lille indspist kerne af gode venner som bare klasker
> > hinanden i ryggen og siger "Great", "Nice photo", Good lightning
> > tecnique....Griner faktisk lidt af jer - synes det er sørgeligt at
> > idegrundlaget var så spinkelt og så udspekuleret.
> >
> > Whoooaaa - sig mig hvor dumme tror du egentlig andre mennesker er. Nok
har
> > du formået at begejstre mange med dine billeder, men den metode klær
ikke
> > dit talent.
> >
> >
> > "René Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> > news:c68dta$11ub$1@news.cybercity.dk...
> > > *lol*
> > >
> > > "Alex Linaa" <a@linaa.com@ingenspam.com> wrote in message
> > > news:4087b9f6$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > > > "moda" <mdbdsm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > > > news:40865253$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > > > Det er den også, men når man så har noget et vist niveau, så kan
man
> > > komme
> > > > > på denne side. Og som navnet siger er det til inspiration for
andre,
> > og
> > > > > derfor er der en vis standard for fotograferne.
> > > >
> > > > Svært at se hvor denne side adskiller sig fra
www.imageratingelite.dk.
> > > > Samme hoveder, samme billeder, samme kommentarer som bl.a. også på
> > > > www.photo.net, www.betterphoto.com, og tonsvis af andre sites.
> > > > Det er nemt at lave fotosider efter php-applikationer er blevet open
> > > source,
> > > > men det ligner unægteligt huller i luften hvor en flok fotografer
> (eller
> > > > rettere grafikere) kan stå i en rundkreds og fortælle hinanden hvor
> gode
> > > de
> > > > selv synes de er. Jeg tvivler på langtidsholdbarheden i konkurrencen
> med
> > > så
> > > > etablerede (og åbne) sites som de ovennævnte udenlandske.
> > > > Det mangler bare denne: www.narcissusphoto.dk
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>



René Asmussen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : René Asmussen


Dato : 22-04-04 22:42

Vil da gerne se hvor god du er Hr. Stensgaard ... hvad er dit site ?? Altid
rart at se hvad de folk der kritisere ens arbejde går og roder med. Desuden
er det dig der påstår jeg er god. Så vidt jeg ved står der ingensteder noget
andet end at jeg synes det nye site er godt og fortjener alt muligt support.
Når et nyt initiativ dukker op skal man da støtte det. Eller skal AP møller
og Microsoft bare sidde på hele verden alene ??

Desuden er det ikke jantelov at skrive : "Så god er du da heller ikke" ??

*Don´t waste space* var der vist en der skrev

- René
"C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> wrote in message
news:c68mr6$itf$1@sunsite.dk...
> Intet med jantelov at gøre.
>
> Den dag du fatter det vil du se verden i et andet og klarere lys....og
husk
> på SÅ fandens god er du nu heller ikke
>
> "René Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> news:c68lrc$1dbj$1@news.cybercity.dk...
> > *lol* Jantelov
> >
> > - René
> >
> > "C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> wrote in message
> > news:c68j0a$h8d$1@sunsite.dk...
> > > René - Manden har jo ret.
> > >
> > > Det er jo neputisme i ordets mest bogstavelige forstand.
> > >
> > > Klap hinanden på ryggen fra mig....jeg kan ikke bruge det site til en
> skid
> > > hvis der sidder en lille indspist kerne af gode venner som bare
klasker
> > > hinanden i ryggen og siger "Great", "Nice photo", Good lightning
> > > tecnique....Griner faktisk lidt af jer - synes det er sørgeligt at
> > > idegrundlaget var så spinkelt og så udspekuleret.
> > >
> > > Whoooaaa - sig mig hvor dumme tror du egentlig andre mennesker er. Nok
> har
> > > du formået at begejstre mange med dine billeder, men den metode klær
> ikke
> > > dit talent.
> > >
> > >
> > > "René Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:c68dta$11ub$1@news.cybercity.dk...
> > > > *lol*
> > > >
> > > > "Alex Linaa" <a@linaa.com@ingenspam.com> wrote in message
> > > > news:4087b9f6$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > > > > "moda" <mdbdsm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > > > > news:40865253$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > > > > Det er den også, men når man så har noget et vist niveau, så kan
> man
> > > > komme
> > > > > > på denne side. Og som navnet siger er det til inspiration for
> andre,
> > > og
> > > > > > derfor er der en vis standard for fotograferne.
> > > > >
> > > > > Svært at se hvor denne side adskiller sig fra
> www.imageratingelite.dk.
> > > > > Samme hoveder, samme billeder, samme kommentarer som bl.a. også på
> > > > > www.photo.net, www.betterphoto.com, og tonsvis af andre sites.
> > > > > Det er nemt at lave fotosider efter php-applikationer er blevet
open
> > > > source,
> > > > > men det ligner unægteligt huller i luften hvor en flok fotografer
> > (eller
> > > > > rettere grafikere) kan stå i en rundkreds og fortælle hinanden
hvor
> > gode
> > > > de
> > > > > selv synes de er. Jeg tvivler på langtidsholdbarheden i
konkurrencen
> > med
> > > > så
> > > > > etablerede (og åbne) sites som de ovennævnte udenlandske.
> > > > > Det mangler bare denne: www.narcissusphoto.dk
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>



C.Stensgaard (22-04-2004)
Kommentar
Fra : C.Stensgaard


Dato : 22-04-04 22:48

René - jeg synes faktisk du skal læse hvad du selv skrev - og som
provokerede en del - herunder mig.

At du så begynder at trække på skuldrene og grine, fremmer ikke ligefrem
dialogen - vel.

Se på dig selv før du ser på andre. Faktisk har jeg rost dig for dit
arbejde, mange gange - men ingen er uundværlige.
Og ingen er så gode at de kan holde dampen oppe på kritikerne ved at bruge
egne venner til at kritisere billeder. And you know it.

Og så lige en ting : hvis du vil citere mig, så gør mig lige den tjeneste at
gøre det korrekt....det andet er lidt ligegyldigt fyld (mentioning wasting
space)

Og som jeg forsøgte at forklare dig, så har det intet med jantelov at gøre,
for jeg synes faktisk at ideen er god - og kunne selv finde på at deltage,
men det skal ikke styres af neputisme og klappen på ryggen. Det bliver
hverken du eller jeg bedre fotografer af. Eller hvad ?

Mit site : jamen værsgo : Bluelemon.dk

Claus

"René Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
news:c69dt3$2nbs$1@news.cybercity.dk...
> Vil da gerne se hvor god du er Hr. Stensgaard ... hvad er dit site ??
Altid
> rart at se hvad de folk der kritisere ens arbejde går og roder med.
Desuden
> er det dig der påstår jeg er god. Så vidt jeg ved står der ingensteder
noget
> andet end at jeg synes det nye site er godt og fortjener alt muligt
support.
> Når et nyt initiativ dukker op skal man da støtte det. Eller skal AP
møller
> og Microsoft bare sidde på hele verden alene ??
>
> Desuden er det ikke jantelov at skrive : "Så god er du da heller ikke" ??
>
> *Don´t waste space* var der vist en der skrev
>
> - René
> "C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> wrote in message
> news:c68mr6$itf$1@sunsite.dk...
> > Intet med jantelov at gøre.
> >
> > Den dag du fatter det vil du se verden i et andet og klarere lys....og
> husk
> > på SÅ fandens god er du nu heller ikke
> >
> > "René Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> > news:c68lrc$1dbj$1@news.cybercity.dk...
> > > *lol* Jantelov
> > >
> > > - René
> > >
> > > "C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> wrote in message
> > > news:c68j0a$h8d$1@sunsite.dk...
> > > > René - Manden har jo ret.
> > > >
> > > > Det er jo neputisme i ordets mest bogstavelige forstand.
> > > >
> > > > Klap hinanden på ryggen fra mig....jeg kan ikke bruge det site til
en
> > skid
> > > > hvis der sidder en lille indspist kerne af gode venner som bare
> klasker
> > > > hinanden i ryggen og siger "Great", "Nice photo", Good lightning
> > > > tecnique....Griner faktisk lidt af jer - synes det er sørgeligt at
> > > > idegrundlaget var så spinkelt og så udspekuleret.
> > > >
> > > > Whoooaaa - sig mig hvor dumme tror du egentlig andre mennesker er.
Nok
> > har
> > > > du formået at begejstre mange med dine billeder, men den metode klær
> > ikke
> > > > dit talent.
> > > >
> > > >
> > > > "René Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> > > > news:c68dta$11ub$1@news.cybercity.dk...
> > > > > *lol*
> > > > >
> > > > > "Alex Linaa" <a@linaa.com@ingenspam.com> wrote in message
> > > > > news:4087b9f6$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > > > > > "moda" <mdbdsm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > > > > > news:40865253$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > > > > > Det er den også, men når man så har noget et vist niveau, så
kan
> > man
> > > > > komme
> > > > > > > på denne side. Og som navnet siger er det til inspiration for
> > andre,
> > > > og
> > > > > > > derfor er der en vis standard for fotograferne.
> > > > > >
> > > > > > Svært at se hvor denne side adskiller sig fra
> > www.imageratingelite.dk.
> > > > > > Samme hoveder, samme billeder, samme kommentarer som bl.a. også

> > > > > > www.photo.net, www.betterphoto.com, og tonsvis af andre sites.
> > > > > > Det er nemt at lave fotosider efter php-applikationer er blevet
> open
> > > > > source,
> > > > > > men det ligner unægteligt huller i luften hvor en flok
fotografer
> > > (eller
> > > > > > rettere grafikere) kan stå i en rundkreds og fortælle hinanden
> hvor
> > > gode
> > > > > de
> > > > > > selv synes de er. Jeg tvivler på langtidsholdbarheden i
> konkurrencen
> > > med
> > > > > så
> > > > > > etablerede (og åbne) sites som de ovennævnte udenlandske.
> > > > > > Det mangler bare denne: www.narcissusphoto.dk
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>



C.Stensgaard (22-04-2004)
Kommentar
Fra : C.Stensgaard


Dato : 22-04-04 22:56

Og som nota bene kan jeg tilføje at jeg synes det var iøjnefaldende at du og
Morten Bull havde billeder inde som stort set de eneste - og at i hver i sær
havde kritiseret hinandens billeder med enstavelsesord....

Håber du kan følge mig bare lidt - egentlig er jeg ikke ude på at hæve
pulsen så meget at det bliver grimt på nogen måder, men som profilerer sig
på andres kritik bør i de mindste respektere denne kritik en kende ydmygt.
Se det har noget med klasse og format at gøre, men det er en lang snak som
jeg ikke tror jeg vil kunne forklare mig ud af så sent.

Men held og lykke med jeres site


"René Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
news:c69dt3$2nbs$1@news.cybercity.dk...
> Vil da gerne se hvor god du er Hr. Stensgaard ... hvad er dit site ??
Altid
> rart at se hvad de folk der kritisere ens arbejde går og roder med.
Desuden
> er det dig der påstår jeg er god. Så vidt jeg ved står der ingensteder
noget
> andet end at jeg synes det nye site er godt og fortjener alt muligt
support.
> Når et nyt initiativ dukker op skal man da støtte det. Eller skal AP
møller
> og Microsoft bare sidde på hele verden alene ??
>
> Desuden er det ikke jantelov at skrive : "Så god er du da heller ikke" ??
>
> *Don´t waste space* var der vist en der skrev
>
> - René
> "C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> wrote in message
> news:c68mr6$itf$1@sunsite.dk...
> > Intet med jantelov at gøre.
> >
> > Den dag du fatter det vil du se verden i et andet og klarere lys....og
> husk
> > på SÅ fandens god er du nu heller ikke
> >
> > "René Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> > news:c68lrc$1dbj$1@news.cybercity.dk...
> > > *lol* Jantelov
> > >
> > > - René
> > >
> > > "C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> wrote in message
> > > news:c68j0a$h8d$1@sunsite.dk...
> > > > René - Manden har jo ret.
> > > >
> > > > Det er jo neputisme i ordets mest bogstavelige forstand.
> > > >
> > > > Klap hinanden på ryggen fra mig....jeg kan ikke bruge det site til
en
> > skid
> > > > hvis der sidder en lille indspist kerne af gode venner som bare
> klasker
> > > > hinanden i ryggen og siger "Great", "Nice photo", Good lightning
> > > > tecnique....Griner faktisk lidt af jer - synes det er sørgeligt at
> > > > idegrundlaget var så spinkelt og så udspekuleret.
> > > >
> > > > Whoooaaa - sig mig hvor dumme tror du egentlig andre mennesker er.
Nok
> > har
> > > > du formået at begejstre mange med dine billeder, men den metode klær
> > ikke
> > > > dit talent.
> > > >
> > > >
> > > > "René Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> > > > news:c68dta$11ub$1@news.cybercity.dk...
> > > > > *lol*
> > > > >
> > > > > "Alex Linaa" <a@linaa.com@ingenspam.com> wrote in message
> > > > > news:4087b9f6$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > > > > > "moda" <mdbdsm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > > > > > news:40865253$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > > > > > Det er den også, men når man så har noget et vist niveau, så
kan
> > man
> > > > > komme
> > > > > > > på denne side. Og som navnet siger er det til inspiration for
> > andre,
> > > > og
> > > > > > > derfor er der en vis standard for fotograferne.
> > > > > >
> > > > > > Svært at se hvor denne side adskiller sig fra
> > www.imageratingelite.dk.
> > > > > > Samme hoveder, samme billeder, samme kommentarer som bl.a. også

> > > > > > www.photo.net, www.betterphoto.com, og tonsvis af andre sites.
> > > > > > Det er nemt at lave fotosider efter php-applikationer er blevet
> open
> > > > > source,
> > > > > > men det ligner unægteligt huller i luften hvor en flok
fotografer
> > > (eller
> > > > > > rettere grafikere) kan stå i en rundkreds og fortælle hinanden
> hvor
> > > gode
> > > > > de
> > > > > > selv synes de er. Jeg tvivler på langtidsholdbarheden i
> konkurrencen
> > > med
> > > > > så
> > > > > > etablerede (og åbne) sites som de ovennævnte udenlandske.
> > > > > > Det mangler bare denne: www.narcissusphoto.dk
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>



René Asmussen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : René Asmussen


Dato : 22-04-04 14:23

*lol* he he he, som du dog kan sige det. Jamen der er ved at være mange
fotosites på nettet, men det er sgu dejligt med en masse alternativt, så kan
folk jo selv vælge til og fra som de har lyst til. Så nu sidder få ikke
længere på "magten"

- René

Citat : "Foto er hobby, så foto burde være sjovt, er det det ???"


"Alex Linaa" <a@linaa.com@ingenspam.com> wrote in message
news:4087b9f6$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "moda" <mdbdsm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:40865253$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Det er den også, men når man så har noget et vist niveau, så kan man
komme
> > på denne side. Og som navnet siger er det til inspiration for andre, og
> > derfor er der en vis standard for fotograferne.
>
> Svært at se hvor denne side adskiller sig fra www.imageratingelite.dk.
> Samme hoveder, samme billeder, samme kommentarer som bl.a. også på
> www.photo.net, www.betterphoto.com, og tonsvis af andre sites.
> Det er nemt at lave fotosider efter php-applikationer er blevet open
source,
> men det ligner unægteligt huller i luften hvor en flok fotografer (eller
> rettere grafikere) kan stå i en rundkreds og fortælle hinanden hvor gode
de
> selv synes de er. Jeg tvivler på langtidsholdbarheden i konkurrencen med

> etablerede (og åbne) sites som de ovennævnte udenlandske.
> Det mangler bare denne: www.narcissusphoto.dk
>
>



Niels Ebbesen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 22-04-04 15:09


René Asmussen wrote:

> Så nu sidder få ikke længere på "magten"


Hvadfor en magt...?

Det du aldrig har forstået, er at kvaliteten af et community er
proportionel med antallet af brugere på systemet, og at de dygtige
kun er bedre, hvis der er nogen som de er bedre end...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Jens Bruun (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 22-04-04 15:14

"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message
news:4087D210.8070801@niels-ebbesen.net...

> Det du aldrig har forstået, er at kvaliteten af et community er
> proportionel med antallet af brugere på systemet, og at de dygtige
> kun er bedre, hvis der er nogen som de er bedre end...!

Jamen altså. Du kan jo godt sige noget ganske fornuftigt, Niels Ebbesen.

--
-Jens B.

www.fotolog.dk - Min personlige fotodagbog på nettet
(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)



Alex Linaa (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Alex Linaa


Dato : 22-04-04 15:58

On Thu, 22 Apr 2004 15:23:08 +0200, "René Asmussen" <ross@cool.dk>
wrote:

>*lol* he he he, som du dog kan sige det. Jamen der er ved at være mange
>fotosites på nettet, men det er sgu dejligt med en masse alternativt, så kan
>folk jo selv vælge til og fra som de har lyst til. Så nu sidder få ikke
>længere på "magten"
>

Der er intet galt med alternativer, men det er jo ikke rigtigt at folk
i dette tilfælde kan vælge til og fra, idet man skal godkendes først,
ikke?
Det ender med at blive en lukket kreds, som alle de andre lukkede
kredse. Men lukkede kredse har den indbyggede mekanisme at de går i
selvsving med tiden.


Jeg faldt forresten over dette citat på imageratingelite:

"The concept of ImageratingElite.dk is to make a photographical
website exclusively for the elite in amateur as well as professional
photography."

Det er vist ikke hovedet der er det højeste punkt på den der har
skrevet dette

/Alex

C.Stensgaard (22-04-2004)
Kommentar
Fra : C.Stensgaard


Dato : 22-04-04 17:29

Noget tyder da på at de allerede er gået i selvsving.....som jeg ser det
spinder de da allerede med 10.000 rpm....

snurrer rundt om sig selv, og klasker hinanden på rygger og siger : Flot
photo, aren´t you enig

"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com@ingenspam.com> skrev i en meddelelse
news:60nf801vi9nsnvli503if6s0cnodeomqk0@4ax.com...
> On Thu, 22 Apr 2004 15:23:08 +0200, "René Asmussen" <ross@cool.dk>
> wrote:
>
> >*lol* he he he, som du dog kan sige det. Jamen der er ved at være mange
> >fotosites på nettet, men det er sgu dejligt med en masse alternativt, så
kan
> >folk jo selv vælge til og fra som de har lyst til. Så nu sidder få ikke
> >længere på "magten"
> >
>
> Der er intet galt med alternativer, men det er jo ikke rigtigt at folk
> i dette tilfælde kan vælge til og fra, idet man skal godkendes først,
> ikke?
> Det ender med at blive en lukket kreds, som alle de andre lukkede
> kredse. Men lukkede kredse har den indbyggede mekanisme at de går i
> selvsving med tiden.
>
>
> Jeg faldt forresten over dette citat på imageratingelite:
>
> "The concept of ImageratingElite.dk is to make a photographical
> website exclusively for the elite in amateur as well as professional
> photography."
>
> Det er vist ikke hovedet der er det højeste punkt på den der har
> skrevet dette
>
> /Alex



Ukendt (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-04-04 20:48

On Thu, 22 Apr 2004 18:29:26 +0200, "C.Stensgaard"
<kamisu@hotmail.com> wrote:

>Noget tyder da på at de allerede er gået i selvsving.....som jeg ser det
>spinder de da allerede med 10.000 rpm....
>
>snurrer rundt om sig selv, og klasker hinanden på rygger og siger : Flot
>photo, aren´t you enig

haha, jeg har sgu fået en personlig inviation til at være med

Så er det helt nat med "Et vist niveau" LOL

/Alex
--
www.linaa.com

Niels Ebbesen (23-04-2004)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 23-04-04 00:15


Alex Linaa wrote:

> haha, jeg har sgu fået en personlig inviation til at være med


Der er nok nogen som værdsætter dine evner som rygklapper og
anusslikker...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Alex Linaa (23-04-2004)
Kommentar
Fra : Alex Linaa


Dato : 23-04-04 07:37

"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev noget af sit sædvanlige
hjernelamme pladder


Pyha, så er jeg rolig igen.
Det var lige før du næsten lød fornuftig længere nede i tråden, men her er
du tilbage ved fuld styrke som en mavesur gammel mand, uden andet formål end
netop at være en mavesur gammel mand. Alt er ved det gamle :)

BTW formerer sådan nogen som dig sig ved knopskydning? Du kunne være et godt
bud på et grænsetilfælde over mod planteriget.

/Alex



Thomas Corell (23-04-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Corell


Dato : 23-04-04 07:40

Alex Linaa wrote:
> "Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev noget af sit sædvanlige
> hjernelamme pladder

Kan i ikke flytte jeres mudderkastning til mudder-gruppen ?

--
Don't waste space

Alex Linaa (23-04-2004)
Kommentar
Fra : Alex Linaa


Dato : 23-04-04 07:44

"Thomas Corell" <nospamplease@corell.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnc8hei5.2ra0.nospamplease@mail.corell.dk...


> Kan i ikke flytte jeres mudderkastning til mudder-gruppen ?

Jo, sorry.
Beklager jeg lod mig provokere.

FUT til dk.snak.mudderkastning



Niels Ebbesen (23-04-2004)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 23-04-04 12:28


Thomas Corell wrote:

> Kan i ikke flytte jeres mudderkastning til mudder-gruppen ?


Nåh - er det blevet mudder, at kalde en skovl for en skovl...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


René Asmussen (23-04-2004)
Kommentar
Fra : René Asmussen


Dato : 23-04-04 20:53

*lol*

"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message
news:4088FDC7.10405@niels-ebbesen.net...
>
> Thomas Corell wrote:
>
> > Kan i ikke flytte jeres mudderkastning til mudder-gruppen ?
>
>
> Nåh - er det blevet mudder, at kalde en skovl for en skovl...
>
> --
> Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
> http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
> http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
> http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner
>



René Asmussen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : René Asmussen


Dato : 22-04-04 22:46

Hej Alex!

Har du betalt for at være på www.foto-basen.dk ?? Det har jeg. Er det så
ikke at lave en lukket kreds ?? Ved netop at lukke alle dem ude der ikke
mener man skal betale for noget der er gratis andre steder ?? Jeg betaler
til basen fordi jeg vil støtte ejeren. Men jeg mener da stadig at det er
dumt at lave noget til betaling, da det udelukker en masse mennsker. Så det
er vist et spørgsmål om tolking. Iøvrigt er jeg også ret ligeglad med
hvordan ejeren af det nye site ønsker at drive det. Jeg støtter altid nye
alternativer. Og så vurdere jeg fra måned til måned om jeg får noget ud af
at deltage der. Længere er den ikke.

- R
"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com@ingenspam.com> wrote in message
news:60nf801vi9nsnvli503if6s0cnodeomqk0@4ax.com...
> On Thu, 22 Apr 2004 15:23:08 +0200, "René Asmussen" <ross@cool.dk>
> wrote:
>
> >*lol* he he he, som du dog kan sige det. Jamen der er ved at være mange
> >fotosites på nettet, men det er sgu dejligt med en masse alternativt, så
kan
> >folk jo selv vælge til og fra som de har lyst til. Så nu sidder få ikke
> >længere på "magten"
> >
>
> Der er intet galt med alternativer, men det er jo ikke rigtigt at folk
> i dette tilfælde kan vælge til og fra, idet man skal godkendes først,
> ikke?
> Det ender med at blive en lukket kreds, som alle de andre lukkede
> kredse. Men lukkede kredse har den indbyggede mekanisme at de går i
> selvsving med tiden.
>
>
> Jeg faldt forresten over dette citat på imageratingelite:
>
> "The concept of ImageratingElite.dk is to make a photographical
> website exclusively for the elite in amateur as well as professional
> photography."
>
> Det er vist ikke hovedet der er det højeste punkt på den der har
> skrevet dette
>
> /Alex



Ukendt (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-04-04 23:40

On Thu, 22 Apr 2004 23:46:06 +0200, "René Asmussen" <ross@cool.dk>
wrote:

>Hej Alex!
>
>Har du betalt for at være på www.foto-basen.dk ?? Det har jeg. Er det så
>ikke at lave en lukket kreds ?? Ved netop at lukke alle dem ude der ikke
>mener man skal betale for noget der er gratis andre steder ??

Mener du også at McDonalds er en lukket kreds, fordi man skal betale
for sin mad, som man kunne få gratis på Frelsens Hær?
Nixen du, det argument køber jeg ikke. Masser af ydelser i dette
samfund er afhængig af en eller anden form for betaling, det er ret
beset det vores samfund lever af.
Lions Club er et lukket selskab, frimurerne er et lukket selskab, og
begge er karakteriseret ved at der sidder mennesker og dømmer andre
ude eller inde, ud fra et eller andet kriterium der kan berettige dem
selv.
Selvsupplerende forsamlinger er hvad man kalder disse, som bl.a. også
tæller kommunistiske politbureauer.
Fælles for dem alle er at når man er inde bliver man bragt i den
vildfarelse, at man er bedre end de der er udenfor, og som man for alt
i verden skal holde på afstand.

Lidt hårdt sat op, men jeg bryder mig bare ikke om selvsupplerende
forsamlinger og selvbestaltede smagsdommere.
Så jeg takker pænt nej tak til at komme med i det "fællesskab", både
fordi det brev jeg fik fra webmaster på siden var anonymt !!!, og
fordi alene det at invitere mig er at skyde den elitære ide i hovedet.


>Jeg betaler
>til basen fordi jeg vil støtte ejeren. Men jeg mener da stadig at det er
>dumt at lave noget til betaling, da det udelukker en masse mennsker. Så det
>er vist et spørgsmål om tolking.

Jeg nægter at tro på at der findes personer i dette land, som har haft
råd til at investere i det fornødne fotoudstyr, der ikke er i stand
til at betale et engangsbeløb på 100,- kr.
Det er altså ingen sortering, det er bare at bede brugerne om at tage
stilling til om de har en seriøs tilgang til deres medlemsskab.


>Iøvrigt er jeg også ret ligeglad med
>hvordan ejeren af det nye site ønsker at drive det. Jeg støtter altid nye
>alternativer. Og så vurdere jeg fra måned til måned om jeg får noget ud af
>at deltage der. Længere er den ikke.

Det har jeg fuld respekt for.
Men når det nu ikke er dig der står bag, så forstår jeg ikke du tager
sådan på vej over vi anholder denne højrøvede elitære tankegang, som
er grundlaget for siden. Du har da intet i klemme i den anledning, men
kan bare bruge dit medlemsskab til at vise dine billeder på endnu en
side, ikke?
Siden fejler ikke noget, selv om den ligner alle andre i opbygning,
det eneste jeg ikke bryder mig om er smagsdommeriet.

/Alex

Benny Mortensen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 22-04-04 14:20


"Alex Linaa" <a@linaa.com@ingenspam.com> skrev i en meddelelse
news:4087b9f6$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "moda" <mdbdsm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:40865253$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Det er den også, men når man så har noget et vist niveau, så kan man
komme
> > på denne side. Og som navnet siger er det til inspiration for andre, og
> > derfor er der en vis standard for fotograferne.
>
> Svært at se hvor denne side adskiller sig fra www.imageratingelite.dk.
> Samme hoveder, samme billeder, samme kommentarer som bl.a. også på
> www.photo.net, www.betterphoto.com, og tonsvis af andre sites.
> Det er nemt at lave fotosider efter php-applikationer er blevet open
source,
> men det ligner unægteligt huller i luften hvor en flok fotografer (eller
> rettere grafikere) kan stå i en rundkreds og fortælle hinanden hvor gode
de
> selv synes de er. Jeg tvivler på langtidsholdbarheden i konkurrencen med

> etablerede (og åbne) sites som de ovennævnte udenlandske.
> Det mangler bare denne: www.narcissusphoto.dk
>
>
Spøjst nok du lige skulle komme ind på det, for jeg sad netop og tænkte, om
ikke jeg havde set de billeder før, eller var det bare konceptet der var ved
at være så slidt, at billederne snart måtte være gennemsigtige.

M.V.H.....Benny..



René Asmussen (21-04-2004)
Kommentar
Fra : René Asmussen


Dato : 21-04-04 11:54

Fedt site

- René


"Per Kallenbach" <PerKallenbach@hotmail.com> wrote in message
news:cf198297.0404210135.67bc4698@posting.google.com...
> Så har "eliten" igen fået et sted at boltre sig..
>
> Prøv at se www.photoinspiration.dk
> Man skal ligefrem "ansøge" op optagelse på siden.
>
> Vi andre dødelige må holde os til de lettere tilgængelige sites.
>
> /per



Jena (21-04-2004)
Kommentar
Fra : Jena


Dato : 21-04-04 12:45

"René Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
news:c65jgk$fuq$1@news.cybercity.dk...
> Fedt site
>
> - René

Ja. du er jo selv medlem, og din tro våbendrager Søren lige så.
Måske har du oven i købet selv lavet den?



Niels Ebbesen (21-04-2004)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 21-04-04 20:55


Jena wrote:

> Ja. du er jo selv medlem, og din tro våbendrager Søren lige så.
> Måske har du oven i købet selv lavet den?


Meget tænkeligt, ejeren af domainet www.photoinspiration.dk har
valgt at være anonym på www.dk-hostmaster.dk, og stilen er li'som
lagt i form som vi også kender fra fra fotobasen.

Så for mig at se, så ligner det endnu et udspil fra den velkendte
klikke, som synes de er meget bedre end alle andre, det er bare
pi.[bip] ærgeligt, at det kun er dem selv der kan se det....

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Claus Tersgov (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 22-04-04 01:16



Uheldigvis faldt Niels Ebbesen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Så for mig at se, så ligner det endnu et udspil fra den velkendte
> klikke, som synes de er meget bedre end alle andre, det er bare
> pi.[bip] ærgeligt, at det kun er dem selv der kan se det....

Tænk, jeg troede da, at netop den filosofi var et koncept, du havde
patent på....

Claus


Alex W (21-04-2004)
Kommentar
Fra : Alex W


Dato : 21-04-04 13:16

> Prøv at se www.photoinspiration.dk
> Man skal ligefrem "ansøge" op optagelse på siden.

Meget flotte fotos, eller skal man hellere sige billeder, for der er gjort
et godt arbejde med billedbehandlingsprogrammer........ Inspirerende....

/Alex W



Thomas Corell (21-04-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Corell


Dato : 21-04-04 13:32

Per Kallenbach wrote:
> Så har "eliten" igen fået et sted at boltre sig..
>
> Prøv at se www.photoinspiration.dk
> Man skal ligefrem "ansøge" op optagelse på siden.

-> Aply for membership, de to links "Help" og "About this site" er døde
links.

Så man aner intet om betingelser, politik og rettigheder ved brug af
sitet.

--
Don't waste space

2rb1 (21-04-2004)
Kommentar
Fra : 2rb1


Dato : 21-04-04 14:54


Flot og seriøs side.

/2rb1

"Per Kallenbach" <PerKallenbach@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cf198297.0404210135.67bc4698@posting.google.com...
> Så har "eliten" igen fået et sted at boltre sig..
>
> Prøv at se www.photoinspiration.dk
> Man skal ligefrem "ansøge" op optagelse på siden.
>
> Vi andre dødelige må holde os til de lettere tilgængelige sites.
>
> /per



ab (21-04-2004)
Kommentar
Fra : ab


Dato : 21-04-04 17:45


"2rb1" <daws@do.dk> skrev i en meddelelse
news:40867ce4$0$260$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Flot og seriøs side.

Og så for at gøre siden lidt ekstra seriøs, er den med "udenbys" tekst - på
mig virker det meget selvhøjtideligt. For slet ikke at snakke om engelske
billednavne .... klamt.

Ansøgning om optagelse uden nogen forklaring / oplysninger / betingelser,
links uden indhold, manglende oplysninger om hvem der står bag siden taler
desværre sit eget sprog

ab



2rb1 (21-04-2004)
Kommentar
Fra : 2rb1


Dato : 21-04-04 20:28

Tja.... Jantelov?? :0(


"ab" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> skrev i en meddelelse
news:_xxhc.3383$AR.2277@news.get2net.dk...
>
> "2rb1" <daws@do.dk> skrev i en meddelelse
> news:40867ce4$0$260$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >
> > Flot og seriøs side.
>
> Og så for at gøre siden lidt ekstra seriøs, er den med "udenbys" tekst -

> mig virker det meget selvhøjtideligt. For slet ikke at snakke om engelske
> billednavne .... klamt.
>
> Ansøgning om optagelse uden nogen forklaring / oplysninger / betingelser,
> links uden indhold, manglende oplysninger om hvem der står bag siden taler
> desværre sit eget sprog
>
> ab
>
>



Jens Bruun (21-04-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 21-04-04 20:55

"2rb1" <daws@do.dk> wrote in message
news:4086cb2b$0$303$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Tja.... Jantelov?? :0(

Du er Anja Andersen?

--
-Jens B.

www.fotolog.dk - Min personlige fotodagbog på nettet
(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)



2rb1 (21-04-2004)
Kommentar
Fra : 2rb1


Dato : 21-04-04 21:02


*LOL* shit.... mit cover er afsløret ;0(

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:c66ji4$1p5h$1@news.cybercity.dk...
> "2rb1" <daws@do.dk> wrote in message
> news:4086cb2b$0$303$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> > Tja.... Jantelov?? :0(
>
> Du er Anja Andersen?
>
> --
> -Jens B.
>
> www.fotolog.dk - Min personlige fotodagbog på nettet
> (Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)
>
>



Niels Ebbesen (21-04-2004)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 21-04-04 21:00


2rb1 wrote:
> Tja.... Jantelov?? :0(


Eller selvbetragtende selvgladt selvcentreret selvhøjtidlighed...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Claus Tersgov (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 22-04-04 01:17



Uheldigvis faldt Niels Ebbesen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Eller selvbetragtende selvgladt selvcentreret selvhøjtidlighed...!

Er ovenstående et akronym for Niels Riis Ebbensen?

Claus


Rasmus Vestergaard H~ (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Rasmus Vestergaard H~


Dato : 22-04-04 16:36

Uheldigvis stak Claus Tersgov sin tisser i tastaturet og kom til at skrive:
>
> Uheldigvis faldt Niels Ebbesen over tastaturet og skrev derved
> følgende:
>
>
>>Eller selvbetragtende selvgladt selvcentreret selvhøjtidlighed...!
>
>
> Er ovenstående et akronym for Niels Riis Ebbensen?

Ved du hvad et akronym er?
hint:
http://m-w.com/cgi-bin/dictionary?book=Dictionary&va=acronym&x=0&y=0

--
Mvh
Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Niels Ebbesen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 22-04-04 17:01


Rasmus Vestergaard Hansen [9000] wrote:

> Ved du hvad et akronym er?


Du skal vide, at claus tror at han bliver stor og farlig, når han
bruger fremmedord, og han går ikke så højt op i deres betydning.

Put claus i kill-filter det gør vi andre...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Jan Bøgh (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 22-04-04 11:17

"ab" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> wrote in message
news:_xxhc.3383$AR.2277@news.get2net.dk

> Og så for at gøre siden lidt ekstra seriøs, er den med "udenbys"
> tekst - på mig virker det meget selvhøjtideligt. For slet ikke at
> snakke om engelske billednavne .... klamt.

Ja, jeg synes også det er lidt krukket på en *.dk-side.


vh
--
Jan Bøgh
hp: http://jan.boegh.net
mail: jan at-symbol boegh dot-symbol net
Keep the world clean - kill a spammer



Niels Ebbesen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 22-04-04 12:26


Jan Bøgh wrote:

> Ja, jeg synes også det er lidt krukket på en *.dk-side.


Tja - det kan nu ikke hidse mig op, Danmark er et meget lille land,
og hvis man vil ha' udenlandske fotografer til at deltage, så må der
skrives på et sprog som, de fleste forstår...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Jan Bøgh (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 22-04-04 15:05

"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message
news:4087ABCE.2030006@niels-ebbesen.net

> Tja - det kan nu ikke hidse mig op, Danmark er et meget lille land,
> og hvis man vil ha' udenlandske fotografer til at deltage, så må der
> skrives på et sprog som, de fleste forstår...

Jeg bliver nu heller ikke ligefrem ophidset - dertil er sagen for
betydningsløs - jeg undrer mig blot en lille bitte smule.
Men hvorfor så vælge et *.dk-site - jeg ville nok vælge et *.net eller lign.

vh

--
Jan Bøgh
hp: http://jan.boegh.net
mail: jan at-symbol boegh dot-symbol net
Keep the world clean - kill a spammer



Niels Ebbesen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 22-04-04 15:20


Jan Bøgh wrote:

> Jeg bliver nu heller ikke ligefrem ophidset - dertil er sagen for
> betydningsløs - jeg undrer mig blot en lille bitte smule.
> Men hvorfor så vælge et *.dk-site - jeg ville nok vælge et *.net eller lign.


Et .dk-domaine koster kun 60 kr pr. år, et .com-domaine koster ca.
35 US$ pr år, og man kan godt ha' et internationalt site på en .dk
adresse, mit eget site www.photo-gallery.dk har besøgene fra over 80
forskellige lande.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Jan Bøgh (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 22-04-04 17:15

"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message
news:4087D477.6090800@niels-ebbesen.net

> Et .dk-domaine koster kun 60 kr pr. år, et .com-domaine koster ca.
> 35 US$ pr år, og man kan godt ha' et internationalt site på en .dk
> adresse, mit eget site www.photo-gallery.dk har besøgene fra over 80
> forskellige lande.

Det ville dog også være åndsvagt at placere et fotoamatørside på dot-com.
Gæt, hvorfor det hedder 'com'!
Jeg foreslog .net - vel vidende at det koster et par hundrede kroner. Men i
en verden, hvor man kror sig over sit udstyr og gerne fortæller hvor
ufatteligt mange penge det koster, synes jeg at det andet er noget fedteri!
Og så synes jeg stadigvæk at det er noget krukkeri.
Men det er ikke værd at tærske langhalm på!

vh

--
Jan Bøgh
hp: http://jan.boegh.net
mail: jan at-symbol boegh dot-symbol net
Keep the world clean - kill a spammer



Niels Ebbesen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 22-04-04 20:42


Jan Bøgh wrote:

> Men i en verden, hvor man kror sig over sit udstyr og gerne
> fortæller hvor ufatteligt mange penge det koster, synes jeg
> at det andet er noget fedteri!


Når folk ikke kan finde ud at snakke om billeder og fotografering,
så er det vel nærliggende, at de sidder og praler lidt, og snakker
om det isenkram de har anskaffet...


> Og så synes jeg stadigvæk at det er noget krukkeri.


Krukkeri - nej det er dælme latterligt, folk løber rundt med
DSLR-udstyr til 20.000 og derover, men det er de samme 20-30
nogenlunde vellykkede billeder, som de viser frem på forskellige
web-sites.


> Men det er ikke værd at tærske langhalm på!


Tja - jeg synes da det er meget sjovt, at gøre lidt grin med de
selvhøjtidlige...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Jesper Brunholm (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Jesper Brunholm


Dato : 22-04-04 10:19

2rb1 skrev:

> Flot og seriøs side.

flot - ja. Veldeklareret og med tydelig angivelse af hvem der kan blive
medlem og hvorfor, objektive kriterier osv. - nej.

Seriøs: det har jeg svært ved at se, som det fremstår lige nu, men det
kan da være at det kommer, vi har lov til at håbe...

mvh

Jesper Brunholm

2rb1 (22-04-2004)
Kommentar
Fra : 2rb1


Dato : 22-04-04 11:04

Jeg har lidt svært ved at se hvorfor folk skal kanøfles når de prøver på at
vise lidt "initiv"


"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
news:40878dfe$1@news.wineasy.se...
> 2rb1 skrev:
>
> > Flot og seriøs side.
>
> flot - ja. Veldeklareret og med tydelig angivelse af hvem der kan blive
> medlem og hvorfor, objektive kriterier osv. - nej.
>
> Seriøs: det har jeg svært ved at se, som det fremstår lige nu, men det
> kan da være at det kommer, vi har lov til at håbe...
>
> mvh
>
> Jesper Brunholm



Jens Bruun (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 22-04-04 11:20

"2rb1" <daws@do.dk> wrote in message
news:40879882$0$299$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Jeg har lidt svært ved at se hvorfor folk skal kanøfles når de prøver på
at
> vise lidt "initiv"

Jantelov, Anja, jantelov.

--
-Jens B.

www.fotolog.dk - Min personlige fotodagbog på nettet
(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)



Niels Ebbesen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 22-04-04 13:08


2rb1 wrote:

> Jeg har lidt svært ved at se hvorfor folk skal kanøfles når de prøver på at
> vise lidt "initiv"


Jeg synes slet ikke der er tale om, at nogen bliver kanøflet, for
når man ophøjer sig selv til dommer over, hvad der er godt og
dårligt fotografi, så må man dælme være forberedt på, at der stilles
kritiske spørgsmål.

Og jeg synes godt nok det er temmelig besynderligt, at ejeren af
www.photoinspiration.dk finder det nødvendigt, at gemme sig bag
anonymitet, og jeg kan ihvertfald ikke respektere, at han ikke
træder frem, når han vil sætte sig til dommer over, om folks
billeder er fotokunst eller knipserier.

Men pyt, det ligner jo blot endnu et forsøg på at lave en pendant
til www.fotokritik.dk - og mon ikke den også ender med, at en lille
kreds af fotoamatører sidder og bekræftiger hinanden.

På den anden side, så ville det egenlig være helt ok, med et
kritik-site for dem der er kommer ud over begynderstadiet, især hvis
det så også var sådan, at de "dygtige" kunne tåle noget rigtig
kritik, hvor der ikke kun stryges med hårene.

Men det er desværre sådan, at dem der selv synes de er bedre end
alle andre, også er nogle kyllinger som ikke tåler reel kritik, og
deres lukkede klubber har primært det formål, at de kan nøjes med at
optage de brugere, som vil deltage i skulderklapperiet...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Rasmus Vestergaard H~ (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Rasmus Vestergaard H~


Dato : 22-04-04 16:38

Niels Ebbesen wrote:

>
> 2rb1 wrote:
>
>> Jeg har lidt svært ved at se hvorfor folk skal kanøfles når de prøver
>> på at
>> vise lidt "initiv"
>
>
>
> Jeg synes slet ikke der er tale om, at nogen bliver kanøflet, for når
> man ophøjer sig selv til dommer over, hvad der er godt og dårligt
> fotografi, så må man dælme være forberedt på, at der stilles kritiske
> spørgsmål.
>
> Og jeg synes godt nok det er temmelig besynderligt, at ejeren af
> www.photoinspiration.dk finder det nødvendigt, at gemme sig bag
> anonymitet, og jeg kan ihvertfald ikke respektere, at han ikke træder
> frem, når han vil sætte sig til dommer over, om folks billeder er
> fotokunst eller knipserier.
>
> Men pyt, det ligner jo blot endnu et forsøg på at lave en pendant til
> www.fotokritik.dk - og mon ikke den også ender med, at en lille kreds af
> fotoamatører sidder og bekræftiger hinanden.
>
> På den anden side, så ville det egenlig være helt ok, med et kritik-site
> for dem der er kommer ud over begynderstadiet, især hvis det så også var
> sådan, at de "dygtige" kunne tåle noget rigtig kritik, hvor der ikke kun
> stryges med hårene.
>
> Men det er desværre sådan, at dem der selv synes de er bedre end alle
> andre, også er nogle kyllinger som ikke tåler reel kritik, og deres
> lukkede klubber har primært det formål, at de kan nøjes med at optage de
> brugere, som vil deltage i skulderklapperiet...

Må vi høre hvordan du synes det bør være Niels?

--
Mvh
Rasmus Hansen
http://dualmono.com

2rb1 (22-04-2004)
Kommentar
Fra : 2rb1


Dato : 22-04-04 23:13


Hvor er jeg ked af det nu *SNØFT SNØFT* jeg kunne sq ikke blive medlem af
siden ........... BØLLEBANK!!!!!!!!!

Mvh. 2rb1

"2rb1" <daws@do.dk> skrev i en meddelelse
news:40879882$0$299$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg har lidt svært ved at se hvorfor folk skal kanøfles når de prøver på
at
> vise lidt "initiv"
>
>
> "Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> news:40878dfe$1@news.wineasy.se...
> > 2rb1 skrev:
> >
> > > Flot og seriøs side.
> >
> > flot - ja. Veldeklareret og med tydelig angivelse af hvem der kan blive
> > medlem og hvorfor, objektive kriterier osv. - nej.
> >
> > Seriøs: det har jeg svært ved at se, som det fremstår lige nu, men det
> > kan da være at det kommer, vi har lov til at håbe...
> >
> > mvh
> >
> > Jesper Brunholm
>
>



outzen (21-04-2004)
Kommentar
Fra : outzen


Dato : 21-04-04 15:27


"Per Kallenbach" <PerKallenbach@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cf198297.0404210135.67bc4698@posting.google.com...
> Så har "eliten" igen fået et sted at boltre sig..
>
> Prøv at se www.photoinspiration.dk
> Man skal ligefrem "ansøge" op optagelse på siden.
>
> Vi andre dødelige må holde os til de lettere tilgængelige sites.
>
> /per
Hvem står bag ved siden. Lad os få nogle navne
jesper o



Morten Bull (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Morten Bull


Dato : 22-04-04 16:04

Gud hvor er folk dog sure når der kommer en side som er begrændset til
et vist niveau... De halvproffesionelle fotografer kan ikke blive ved
med at nøjes med fotokritik og foto-basen.

photoinspiration.dk har den målsætning at blive et af de bedste foto
sites på internettet ang niveau.
Der findes masser sider på internettet hvor man skal godkendes for at
få et medlemsskab.

forklaringen på at det er et .dk domæne er enkel. .com domænet var
optaget.
misundelse er en grim ting.
Nå men i må have en fortsat god brokke-dag...

/morten

Niels Ebbesen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 22-04-04 16:31


Morten Bull wrote:

> Gud hvor er folk dog sure når der kommer en side som er begrændset til
> et vist niveau... De halvproffesionelle fotografer kan ikke blive ved
> med at nøjes med fotokritik og foto-basen.


Ok - det var vist dagens griner...)))

Og nu mangler vi bare nogle grynt fra Søren Herligt, så har alle
Rene Asnumsen's tro væbnere været på banen, og nu kan vi ikke længre
være i tvivl om, hvem der er www.photoinspiration.dk hemmelige
bagmand...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


C.Stensgaard (22-04-2004)
Kommentar
Fra : C.Stensgaard


Dato : 22-04-04 16:45

Ideen er jo god, men at lade jer selv være domsmænd for hvad kvalitet er og
hvem der ikke "lige lugter så godt i JERES bageri" det er sgu ikke noget med
jantelovs-moralprædiken....Det er simpelthen sund stillingtagen til om man
vil lade sig vurdere af personer som profilerer sig på at være
professionelle i synkront rygklappe-orgie eller om man pænt takker nej til
en "styret" kvalitetssikring. Har I også være drengespejdere sammen i
tidernes morgen - og må jeg spørge om i stadig er det

Så vidt vides ville Picasso jo ikke anskue og kritisere andres kunst hvis
det KUN lignede hans.

Vi lader jo heller ikke politiet granske politiet - eller gør vi.....jo det
gør vi vidst her i DK -

Nå, så er det nok derfra jeg erindrer jeg fik samme dårlige smag i munden da
det kom frem i lyset.

Og nej, jeg kan fint leve uden photoinspiration og jeg ønsker jer det
bedste - alle 4.

Håber da i når op på 5, så I kan få udefra kommende kritik.



"Morten Bull" <bull85dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:141d92e.0404220703.37da0149@posting.google.com...
> Gud hvor er folk dog sure når der kommer en side som er begrændset til
> et vist niveau... De halvproffesionelle fotografer kan ikke blive ved
> med at nøjes med fotokritik og foto-basen.
>
> photoinspiration.dk har den målsætning at blive et af de bedste foto
> sites på internettet ang niveau.
> Der findes masser sider på internettet hvor man skal godkendes for at
> få et medlemsskab.
>
> forklaringen på at det er et .dk domæne er enkel. .com domænet var
> optaget.
> misundelse er en grim ting.
> Nå men i må have en fortsat god brokke-dag...
>
> /morten



Thomas Corell (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Corell


Dato : 22-04-04 17:32

Morten Bull wrote:
> Gud hvor er folk dog sure når der kommer en side som er begrændset til
> et vist niveau... De halvproffesionelle fotografer kan ikke blive ved
> med at nøjes med fotokritik og foto-basen.

Det skal de da have lov til, alt det de lyster.

> photoinspiration.dk har den målsætning at blive et af de bedste foto
> sites på internettet ang niveau.

Og hvor på sitet kan den forbipasserende læse det ?

Er sitet tiltænkt at alle skal komme forbi og kigge, eller er det tænkt
som et members-only site ? (det fregår heller ikke)

> Der findes masser sider på internettet hvor man skal godkendes for at
> få et medlemsskab.

Det jeg oponerer imod er at der intet står om formålet med sitet, intet
om betingelser for optagelse som bruger, intet om rettigheder/krav til
brugererne.

Som det ser ud nu, svarer det lidt til "skriv under på det her blanke
papir, vi fylder en kontrakt ind sener".

Sitet virker ikke færdiggjort. Døde links, manglende beskrivelse af
formål, manglende medlemsbetingelser. Det virker ufærdigt og u-prof.

Men der er potentiale, hvis bare de grundlæggende ting kommer på plads.

--
Don't waste space

Niels Ebbesen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 22-04-04 20:20


Thomas Corell wrote:

> Sitet virker ikke færdiggjort. Døde links, manglende beskrivelse af
> formål, manglende medlemsbetingelser. Det virker ufærdigt og u-prof.
>
> Men der er potentiale, hvis bare de grundlæggende ting kommer på plads.


Jeg vil mene, at det taktisk er meget usmart, at "søsætte" et nyt
site som er halvfærdigt, og især på denne årstid, hvor folks
interesse for at sidde foran en computer er dalende...

Nå men de kan jo rette alle fejlene, og relancere sitet i slutningen
af september måned, for så er der igen ved at komme gang i surfningen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Ukendt (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-04-04 23:52

On 22 Apr 2004 08:03:54 -0700, bull85dk@hotmail.com (Morten Bull)
wrote:

>Gud hvor er folk dog sure når der kommer en side som er begrændset til
>et vist niveau... De halvproffesionelle fotografer kan ikke blive ved
>med at nøjes med fotokritik og foto-basen.

Niveau my ass.
Niveauet er ikke en pind anderledes end på www.photo.net,
www.betterphoto.com, www.imagerating.dk, www.photoblink.com,
www.foto-basen.dk læg selv 500 andre til.
Forskellen er bare at der kun ligger et meget lille antal billeder,
som er det ypperste medlemmerne har produceret gennem tiden - nøjagtig
de samme billeder som også ligger på de andre sites. Vi kan alle finde
en 8-10 pletskud at lægge på en eller anden side, men det gør os
absolut ikke til nogen elite eller superfotografer.
Bare vent til der begynder at komme mange billeder (hvis der gør det),
så vil den side sande til i middelmådige billeder som alle de andre.
Ellers vil den ende som et meget lille galleri med et fåtal af
billeder, som nok ikke kan være til inspiration ret længe.

Jeg bliver ellers meget inspireret af sådanne billeder:
http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=41&mode=search



>misundelse er en grim ting.

Der er da ikke noget at være misundelig over, jeg synes bare det er
lidt tragikomisk :)

/Alex

Per Kallenbach (25-04-2004)
Kommentar
Fra : Per Kallenbach


Dato : 25-04-04 02:18

>
> Der er da ikke noget at være misundelig over, jeg synes bare det er
> lidt tragikomisk :)


Dejligt at høre en mand med selvtilliden iorden. Jeg har kigget på din
hjemmeside http://www.linaa.com/ og så har jeg kigget på
www.foto-basen.dk og du siger altså at der på de sider er ligeså høj
kvalitet eller ting der ikke gør at man skal være misundelig på
gennemsnittet af de billeder der ligger på www.photoinspiration.dk ??
Hmmmm .. så er det vist dig der er smagsdommer ?? Her er da et par
eksempler på de billeder du mener er på samme niveau som dem på
www.photoinspiration.dk ?? Så vil jeg ihvertdald gerne være uenig med
dig

http://www.linaa.com/bryllup1.htm

http://www.linaa.com/natur5.htm

http://www.linaa.com/natur7.htm

http://www.foto-basen.dk/?page=30&id=12154&photopage=1

http://www.foto-basen.dk/?page=30&id=12122&photopage=2

http://www.foto-basen.dk/?page=30&id=12111&photopage=2

Ukendt (25-04-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-04-04 12:28

On 24 Apr 2004 18:18:17 -0700, PerKallenbach@hotmail.com (Per
Kallenbach) wrote:

>Dejligt at høre en mand med selvtilliden iorden. Jeg har kigget på din
>hjemmeside http://www.linaa.com/ og så har jeg kigget på
>www.foto-basen.dk og du siger altså at der på de sider er ligeså høj
>kvalitet eller ting der ikke gør at man skal være misundelig på
>gennemsnittet af de billeder der ligger på www.photoinspiration.dk ??
>Hmmmm .. så er det vist dig der er smagsdommer ?? Her er da et par
>eksempler på de billeder du mener er på samme niveau som dem på
>www.photoinspiration.dk ?? Så vil jeg ihvertdald gerne være uenig med
>dig

Du læser vist hvad jeg skriver som fanden læser bibelen

Jeg har i et tidligere indlæg skrevet at jeg pænt har takket nej til
et medlemsskab på www.photoinspiration.dk selv om jeg fik en
invitation, fordi jeg absolut ikke betragter mig som noget der bare
nærmer sig en "elite", og heller ikke vil bringes ind i den
vildfarelse at jeg har nogen beretiggelse der.
Det er jo netop det modsatte af hvad du skriver.

Mht. foto-basen, yder du ikke basen retfærdighed ved at pinpointe
nogle enkelte billeder, ud af alle de mange billeder der ligger der.
http://www.foto-basen.dk/?page=21&photopage=1&show=32 ligger toppen
af basens billeder, og lur mig om ikke nogle af fotograferne er
gengangere i forhold til photoinspiration

Det jeg mener er, at niveauet på photoinspiration ikke er højere end
toppen af alle den andre sites hvor de samme fotografer har høvlet
mange billeder igennem, for at have en portefølje på en 10-20 stykker
der kan matche "kvalitetskravene" på sådan en elitær side.
Det er der ingen grund til at være misundelig over, den side er jo
bare et filter der udstiller top-100, som på f.eks. www.photo.net,
eller www.photoblink.com. Det bliver billederne hverken værre eller
bedre af, bare færre.

/Alex

Morten Bull (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Morten Bull


Dato : 22-04-04 18:13

C.Stensgaard der er ingen "VORES". Ansøgere bliveer godkendt af
webmaster og kun webmaster... og så kan jeg jo passende sige til
Ebbesen at det hverken er Søren eller René som står for det.

Hvis webmaster vil offenliggøres, så gør han det nok selv.

Thomas: der er en sektion der hedder "about photoinspiration"... kig
om målsætninger og krav der

Niels Ebbesen (22-04-2004)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 22-04-04 20:24


Morten Bull wrote:

> Hvis webmaster vil offenliggøres, så gør han det nok selv.


Nå webmoster ham den hemmelige med den brune papirspose over
hovedet...)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408878
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste