Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digi problemer - Trust 782AV
Fra : Per LH

Dato : 20-04-04 21:10

Jeg havde problemer med et Trust 782AV - og fik endnu flere.

http://www.trust.com/products/default.htm?artnr=13849

Det har hele tiden været tilbøjeligt til at "fryse" så jeg har måttet fjerne
batteriet for at slukke - eller komme videre.

Nu har jeg købt 128 Mb Kingston SD til at afløse de medfølgende 32MM? , og
nu er det for alvor utabilt.

Iflg manualen skulle kameraet kunne håndtere langt mere ram - af begge
slags.

Kameraet kan godt optage og vise sine film og billeder på egen skærm, men
når jeg skal overføre til PC´en
fordeler fejlene sig mellem:

1. Kender ikke usb-enheden
2. PC´en ignorerer kameraet
3. Mediaplayer vil ikke længere kendes ved .wav og .asf formatet
4. Kameraet "fryser"

Kameraet formaterer selv sin ram, og med den den gamle kreds virker det
stadig (forholdsvis) godt.

Nogen må ha´ prøvet noget lignende ????

*·.¸_¸.·'¨¨)
¸.·'
(_¸.·'¨¨ Per *

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 20-04-04 22:37

In article <c63vsu$4lo$1@news.net.uni-c.dk>, Per LH wrote:
> [...]
> 4. Kameraet "fryser"
>
> Kameraet formaterer selv sin ram, og med den den gamle kreds virker det

Nej. Vi har alle opgraderet til en USB eller USB 2.0 kortlæser.

Fra : Per LH

Dato : 21-04-04 07:27

"Povl H. Pedersen"

> Nej. Vi har alle opgraderet til en USB eller USB 2.0 kortlæser.

Jamen, der står i manualen at det ikke kan bruges? - måske fordi kameraet
laver biblioteker når det formaterer? eller..?

Per

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-04-04 09:05

"Per LH" <virker-ikke@no-function.dk> skrev i en meddelelse

> "Povl H. Pedersen"

> Jamen, der står i manualen at det ikke kan bruges? - måske fordi kameraet
> laver biblioteker når det formaterer? eller..?
>
> Per

Hej Per

Nej det er nok snarere fordi kameraet gemmer billederne i et format, som kun
det selv, eller dets egen software kender. Men der er ingen tvivl om, at
kamera / din usb port har problemer med hinanden, så prøv at checke på
Trust's hjemmeside, om de ikke har en driver, som passer til dit operativ
system, om det så er en nyere, eller en ældre driver du skal bruge, afhænger
af kameraets alder, og hvilken Windows du bruger.

M.V.H.....Benny..