Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Godt stativ
Fra : Jola

Dato : 19-04-04 13:23

Hej

Er der som kan anbefale et godt kamera/video stativ til max 1000.- kr. ,som
ikke er i dukkeformat. Det skal ikke bruges professionelt, men derfor må det
godt være godt.

Mvh John

Fra : moda

Dato : 19-04-04 14:20

Manfrotto i den billigere ende vil være et kanon køb.

Moda

Fra : Jola

Dato : 19-04-04 14:29

Evt. nogle anbefalinger, det er primært til et digicam, men skal også bruges
til video.

Hvor er det billigst at handle evt på nettet.

Mvh John

Fra : Bo Bjerre

Dato : 19-04-04 15:36

"Jola" <John.Laursenx@xtdcadsl.dk> wrote in message
> Evt. nogle anbefalinger, det er primært til et digicam, men skal også
bruges
> til video.
>
> Hvor er det billigst at handle evt på nettet.

har handlet hos www.fototeam.de flere gange.

Bo //

Fra : Bo Bjerre

Dato : 19-04-04 15:43

"Bo Bjerre" <post@sidebanenFJERNES.dk> wrote in message

> har handlet hos www.fototeam.de flere gange.

ACH !

jeg har lavet den skrivefejl før:
det er http://www.teamfoto.de/

Undskyld,

Bo //

Fra : Grev Dracula

Dato : 19-04-04 17:40

On Mon, 19 Apr 2004 14:22:58 +0200, "Jola" <John.Laursenx@xtdcadsl.dk>
got up, slammed his beer jug into the table and hollered:

> [...]
>ikke er i dukkeformat. Det skal ikke bruges professionelt, men derfor må det

Jeg har for nylig købt et Manfrotto 718 B, som jeg er meget tifreds
med:
http://www.manfrotto.com/product/templates/templates.php3?sectionid=303&itemid=2001

Pris: 995,- hos Photografica i Skindergade i København :
http://www.photografica.com/shop/templates/Group.asp?GroupGuid=2339

I prisen er inkluderet panoramahoved med snap-kobling og en praktisk
bæretaske til stativet.

Fra : Søren Theilgaard

Dato : 19-04-04 22:24

In article <kpv78011hgotbnn6okabnc30kdehjgve2o@4ax.com>, Grev Dracula
<null@praxinfo.dk> wrote:

> [...]
> got up, slammed his beer jug into the table and hollered:

> I prisen er inkluderet panoramahoved med snap-kobling og en praktisk

Snap-kobling kan være irriterende, da man så skal skrie en lille dims
fast på kameraet, som er i vejen, når kameraet igen skal op i hånden,
så jeg vil anbefale noget uden quickrelease eller snap-kobling.

--
Søren Theilgaard
IT Consultant, M.Sc.Eng.

Theilgaard Consult
http://www.theilgaard.dk

(Remove "NOSPAM" from e-mail address if replying directly to me.)

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 20:09

> [...]
,som
> ikke er i dukkeformat. Det skal ikke bruges professionelt, men derfor må

Har et Manfrotto 75B til salg for 3-400 Kr men ved ikke om det er lige det
du søger

--
Tom

Fra : Bo Bjerre

Dato : 19-04-04 20:48

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> ,som
> det
>
> Har et Manfrotto 75B til salg for 3-400 Kr men ved ikke om det er lige det
> du søger

Jeg tror ikke lige.. Det vejer jo ca 4.3 kg UDEN hode.

Hvor i landet har du stativet ?
-i hvilken tilstand ?

Bo //
-jeg ku måske finde på at købe det !

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 21:00

> Jeg tror ikke lige.. Det vejer jo ca 4.3 kg UDEN hode.
>
> Hvor i landet har du stativet ?

Sønderjylland

> -i hvilken tilstand ?

Mint A+

> Bo //
> -jeg ku måske finde på at købe det !

Lige nu står det hos Fotonyt i Sønderborg i kommision

--
Tom

Fra : Kim@naturfotografi d~

Dato : 20-04-04 18:54

> [...]
,som
> ikke er i dukkeformat. Det skal ikke bruges professionelt, men derfor må

Manfrotto 055 - stabilt, rimelig fleksibelt og super godt til prisen.

Mvh Kim