Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tranportabel Billed Harddisk til ferier/et~
Fra : Ole

Dato : 19-04-04 12:24

Hej Derude

Er der nogle gode erfaringer, jeg bør tage med i min overvejelse om dette
stk. hardware.

Jeg vil gerne have en rimelig skærm og min. 30 GB.

Har kigget på Nikon Coolwalker MSV-1, kender I den???

Mvh

Ole
http://www.photos4u.dk

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 19-04-04 16:02

Ole wrote:

> [...]
> stk. hardware.
>
> Jeg vil gerne have en rimelig skærm og min. 30 GB.
>
> Har kigget på Nikon Coolwalker MSV-1, kender I den???

Du kan kigge nærmere på et nyt alternativ fra Fujitsu:

http://www6.tomshardware.com/storage/20040416/dynamo-03.html

Mvh Tommy

Fra : HKJ

Dato : 19-04-04 16:13

"Tommy Ipsen" <tipsen@imada.sdu.dk> wrote in message

> Du kan kigge nærmere på et nyt alternativ fra Fujitsu:
>
> http://www6.tomshardware.com/storage/20040416/dynamo-03.html

Det var da nogle små diske og de har ikke batteridrift!

Så hellere et 30GB X-drive, men jeg forstår egentlig godt at Ole vil have
skærm på. Jeg savner det sommetider på mit X-drive.

Fra : ab

Dato : 19-04-04 20:45

"Tommy Ipsen" <tipsen@imada.sdu.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan kigge nærmere på et nyt alternativ fra Fujitsu:
>
> http://www6.tomshardware.com/storage/20040416/dynamo-03.html

Det ser imo bedre ud med:

http://www.xs-drive.com/index.htm#_prods
?