Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Indramning af stort billede.
Fra : Niels Skovmand

Dato : 17-04-04 23:15

Hej!

Jeg håber jeg har fundet den rette nyhedsgruppe for dette indlæg.

Jeg går og pønser på at købe et stort billede til mit værelse på ca.
1,5m x 50cm. Når jeg har købt det, vil jeg gerne have det rammet ind.

Findes der nogle gør-det-selv-løsninger til sådan et projekt?
Hvad vil det typisk koste at få gjort? og hvor får man det?

Mvh,
Niels Skovmand.

Fra : C. Poulsen

Dato : 18-04-04 11:11

Niels Skovmand <woodman@woodman.fjerndette.dk> wrote in message news:<4081ac48$0$211$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Findes der nogle gør-det-selv-løsninger til sådan et projekt?
> Hvad vil det typisk koste at få gjort? og hvor får man det?

Jeg ved at www.fotoplaneten.dk sælger passepartoutkarton i div.
størrelser til indramning af fotos, om de laver dem efter mål, ved jeg
dog ikke, men det er mit bedste bud.

Carsten

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 18-04-04 22:51

"Niels Skovmand" <woodman@woodman.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg går og pønser på at købe et stort billede til mit værelse på ca.
> 1,5m x 50cm. Når jeg har købt det, vil jeg gerne have det rammet ind.

God ide, et flot billeder bliver endnu flottere med den rigtige indramning.

> Findes der nogle gør-det-selv-løsninger til sådan et projekt?

Sankker vi et passpartou, så kan du hos de fleste papir handler købe en
passpartou skære, og et stykke stort karton, ikke altid det lykkes første
gange, så skal du kun bruge et, kan det tit betale sig at købe et passpartou
hos en fotograf eller indramnings firma.

Hvis du vil have ramme på, kan du for billede penge finde både træ og
malling i Silvan og andre lign butikker.
Du kan også vælge at købe en færdig lavet ramme, dit format er lidt specielt
så jeg ved ikke hvor let det bliver at finde, så her kunne en fotograf eller
indramnings firma også være din ven.

> Hvad vil det typisk koste at få gjort? og hvor får man det?

Prisen er jo afhæning af kvaliteten, forskellige ramme brede osv.
Ind og kig og forhør dig af.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk