Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CF kort
Fra : Claus Andersen

Dato : 17-04-04 15:26

Hej

Jeg tænker at opgradere med et min. 256 compact flash i mit Canon IXUS 500.
Er det ligegyldigt hvilket mærke CF kort jeg vælger, eller følger pris og
kvalitet hinanden?
Er det nødvendigt at købe originalt eller er dette helt ligegyldigt?

Hilsen

Claus

Fra : Eivind

Dato : 17-04-04 20:14

ligegyldigt med mærke
(men hvis du køber sandisk - skal det være et ultra - de almindelige er
skod)

Du kan få hurtigere kort (læse/skrive) men jeg
ved ikke om kameraet kan udnytte det.

Eivind

Fra : Kenneth K.

Dato : 17-04-04 21:49

On Sat, 17 Apr 2004 21:14:26 +0200, Eivind <Eivind.Olsen@ARNEmail.tele.dk>
wrote:

> [...]
> skod)
>
> Du kan få hurtigere kort (læse/skrive) men jeg

Hvad er der galt med de "almindelige", har selv to og er godt tilfreds. De
er ikke hurtige, men direkte skod synes jeg nu ikke at de er.

vh,
Kenneth

Fra : Eivind

Dato : 17-04-04 21:59

Uden at gå i detaljer - har vi testet bl.a det almindelige 128 mb kort og
det er det langsomste man nærmest kan få for penge....

Eivind

(ultraen er ok)

Fra : Claus Andersen

Dato : 18-04-04 10:07

Tak for jeres svar, det var lige hvad jeg havde brug for.

Hilsen

Claus