Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Oversigt over priser på digital-fremkaldel~
Fra : Lars [8210]

Dato : 16-04-04 21:57

hej NG

Der er en ny side som virkelig kan blive til glæde for mange:

http://digifotopriser.dk/

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß
Lars

Besøg min Foto-links / Visit my Photo-links /
Besuchen Sie meine Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 17-04-04 13:01

Prøv www.digitalshoppen.com - dansk og så er det hamrende godt og billigt: 1
kr. pr. billede på Fuji papir

--
Mvh. Dan Andersen

Fra : Lars [8210]

Dato : 17-04-04 18:52

Dan Andersen wrote:
> Prøv www.digitalshoppen.com - dansk og så er det hamrende godt og
> billigt: 1 kr. pr. billede på Fuji papir

Hej Dan

Du læste ikke hvad jeg skrev.

PS: Du har ret - jeg bruger selv digitalshoppen.

Mvh

Lars

Fra : Pico

Dato : 17-04-04 22:33

Lars [8210] wrote:
> hej NG
>

> Der er en ny side som virkelig kan blive til glæde for mange:
>

> http://digifotopriser.dk/

Rigtig god side der giver et overblik.
Pico

Fra : Morten E

Dato : 18-04-04 09:48

Mit største problemer, er at jeg som regle får fremkaldt 1000-200 billeder
afgangen og jeg har endnu ikke fundet en service som tager alle billederne
med når jeg uploader dem.det er som om at der er en grænse på maks antal mb
man kan uploade af gangen?. Nogen der kan hjælp mig med det problem eller
kender en service hvor man bare kan upload uden problemer?

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 18-04-04 12:37

Morten E skrev:
> [...]
> man kan uploade af gangen?. Nogen der kan hjælp mig med det problem eller
> kender en service hvor man bare kan upload uden problemer?

www.billedbutikken.dk laver ftp-konto til kunder med så store ordrer,
det skulle gerne løse problemet :)

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Lars [8210]

Dato : 19-04-04 08:21

Jesper Brunholm wrote:

> www.billedbutikken.dk laver ftp-konto til kunder med så store ordrer,
> det skulle gerne løse problemet :)
>
> mvh
>
> Jesper Brunholm

Ja såmænd - jeg har samme problen - men billedbutikken i Odense! De er da
dobbelt så dyre som digitalshoppen.dk - hvor du så kan hente i nærmeste Coop
butik - og dem er der mange af..

Fra : RF

Dato : 19-04-04 09:27

Tak for et godt link
der er mange billige udbyder til de små formater
hvad med de større
altså over 20x30