Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Galleri opdateret og - Test..
Fra : Lars [8210]

Dato : 16-04-04 19:10

Hej NG

Jeg er ved at teste en ny webfotoalbumgenerator - JAlbum v4.4

http://galleri.fotolinks.dk/ vælg skovmøllen april 2004

hvordan ser det ud?

Mvh

Lars

Fra : Bo Bjerre

Dato : 16-04-04 19:41

"Lars [8210]" <lars99of99@excite.com> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg er ved at teste en ny webfotoalbumgenerator - JAlbum v4.4
>
> http://galleri.fotolinks.dk/ vælg skovmøllen april 2004
>

> hvordan ser det ud?

Forfærdeligt. Brug altid en grå baggrundsfarve, osse selv om du synes det
ser kedeligt ud. Alt andet forvirrer hvidballancen i det menneskelige
øje.. -:)) Når billederne er tilstrækkeligt gode, behøver du for min skyld
ikke at skrive på om de er taget med 28 eller 32mm brændvidde, eller om det
er på 1/160 sek eller hvad...

-bort set fra det ?
ja fint.

Bo //

Fra : Lars [8210]

Dato : 16-04-04 20:04

Bo Bjerre wrote:
> [...]
> behøver du for min skyld ikke at skrive på om de er taget med 28
> eller 32mm brændvidde, eller om det er på 1/160 sek eller hvad...

Hej Bo

Takker - ja jeg var ved at lave det mindre kedeligt......

Ser dette bedre ud: http://galleri.fotolinks.dk/dyr/index.html

Mvh

Lars

Fra : SpookiePower

Dato : 17-04-04 16:56

Hvilket program bruger du til det ?

Fra : Lars [8210]

Dato : 17-04-04 19:06

SpookiePower wrote:
> Hvilket program bruger du til det ?

Hej SpookiePower

Står på siden: JAlbum 4.4 http://jalbum.net/ - Er freeware.

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß
Lars

Besøg min Foto-links / Visit my Photo-links /
Besuchen Sie meine Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk