Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Uoriginale farvepatroner til Canon farvepr~
Fra : Michael-7500

Dato : 16-04-04 13:00

Daws.

Har fundet en farvepatron der hedder "Dataline rød patron BCI-3eM", og den
skulle passe til min Canon i550. Er der nogen, der har erfaring med disse
uoriginale farvepatroner? De koster kun 39 kr. mod Canons egne til 89 kr.

Michael

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-04-04 13:49

Michael-7500 skrev i et indlæg på usenet:
> [...]
> og den skulle passe til min Canon i550. Er der nogen, der har
> erfaring med disse uoriginale farvepatroner? De koster kun 39 kr. mod

Hvis du bruger originalt Canon papir - så er Canons egne sikkert bedst.

Men jeg bruger selv uoriginale billige patroner på HP Papir og Verbatim
papir i min Canon i850 - og det giver fortrinlige billeder.

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Michael-7500

Dato : 16-04-04 16:16

> Men jeg bruger selv uoriginale billige patroner på HP Papir og Verbatim
> papir i min Canon i850 - og det giver fortrinlige billeder.

Så tager jeg chancen med de uoriginale.....

Har selv brugt Verbatim, men Kvickly xtra har ladet det udgå. Hvor køber du
dit?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-04-04 16:59

Michael-7500 skrev i et indlæg på usenet:
> Har selv brugt Verbatim, men Kvickly xtra har ladet det udgå. Hvor
> køber du dit?

Samme sted

Men jeg TROR at det var et engangstilbud, da Kvickly Extra havde det til
en billig penge - det var vist noget med 100 A4 ark for 100 kr

Men jeg har ikke set det siden i Kvickly - så det var helt fint at jeg
købte 5 pakker, da de havde - så der er stadig lidt tilbage

Siden har en af de lokale fotohandlere her i Hillerød haft det - også
som et engangstilbud - men det var kun 50 ark for 100 kr.....

Derudover er HP papir som nævnt også OK.

Jeg har også prøvet Kodak og Agfa papir - men de har ikke været gode i
denne sammenhæng.

Merlin har haft noget Ilford papir på tilbud - det har givet OK
billeder - men var noget tyndt i det.....

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Michael-7500

Dato : 16-04-04 17:09

> Derudover er HP papir som nævnt også OK.

Jeg fandt noget hp everyday photo paper 170g i Bilka. Ved du om det duer...?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-04-04 22:01

Michael-7500 skrev i et indlæg på usenet:
> Jeg fandt noget hp everyday photo paper 170g i Bilka. Ved du om det
> duer...?

Næh - det ved jeg ikke - det jeg prøvede hed vist Hp Photo Paper Glossy
175g - og jeg har kun prøvet et par pakker i 10x15 cm - og de var OK.

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Lars Espen Hanssen

Dato : 18-04-04 09:36

Hei,

HUSK!! Er deres printer under garanti, vil denne IKKE gjelde ved bruk av
uoriginalt blekk... Det tar en tekniker ca. 1 minutt å finne ut at
uoriginalt blekk har vært benyttet. I tillegg bruker en uoriginal billig
blekkpatron mer blekk enn en original. I de fleste tilfeller vil du oppleve
at originalt blekk er best og billigst!

Lars