Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lyse pletter på digitale billeder
Fra : Simon Nielsen

Dato : 15-04-04 08:47

Hej NG

Jeg så for nogen tid siden at der var et indlæg her i gruppen om de lyse
pletter som opstår på digitale kameraer. Jeg leder nu efter den hjemmeside
der blev henvist til, der stod noget med hvad man skulle være opmærksom på
og om hvilke kameraer der var værst til det. Nu kan jeg så ikke finde den
hjemmeside mere, er der nogen der kender den?

Mvh
SImon

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 15-04-04 09:25