Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Wide Conversion Lens
Fra : Henrik Cichosz

Dato : 12-04-04 08:34

Hej NG
er der nogen der med menske ord kan forklare mig hvad en Wide Conversion
Lens Kan ??

mvh H Cichosz

Fra : Mic Holm

Dato : 12-04-04 09:24

Den kan konvertere dit objektiv til et mere wide-angle objektiv.

I praksis betyder det at der kommer mere med i billedet - du zoomer ud.

Du kan se effekten sådan:

Dan en ring med din pege og tommel finger. Hold den 50cm. Luk det ene øje,
og kig igennen ringen, med øjet på 20 cm. afstand. Hvis du så flytter hånden
tættere på, svarer det til at du får en wide-converter på dit objektiv - du
får mere billede med - det er mere wide.

Menske sprog nok?

--Michael

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 12-04-04 09:47

"Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> skrev i en meddelelse
> [...]
du
> får mere billede med - det er mere wide.

Ja Tak det var lige det der skulle til, Nu er jeg med tak for svaret
mvh H Cichosz