Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt DigCam
Fra : Henrik Cichosz

Dato : 10-04-04 22:08

Jeg er på kig efter et nyt digetal Kamera, og har fundet neden stående der
alle er inden for min pris. hvad er de eller det bedste køb for pengene..
Fuji Finepix 3800 (S304)
Fujifilm FinePix S5000 - digitalkamera
Olympus CAMEDIA C 740 Ultra Zoom
Olympus CAMEDIA C 750 Ultra Zoom
Olympus CAMEDIA C 765 Ultra Zoom
Kodak EasyShare DX 6490
Minolta DiMAGE Z1
Canon PowerShot S1 IS
HP PhotoSmart 850 - Sølv
HP Photosmart C945

mvh Henrik C

Fra : Jens Jensen

Dato : 10-04-04 23:04

Canon PowerShot S1 IS.

Fra : HCS [4000]

Dato : 11-04-04 07:16

Jeg ville vælge Canon PowerShot S1 IS

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : fam. Ager

Dato : 11-04-04 07:19

"Henrik Cichosz" <cichosz@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er på kig efter et nyt digetal Kamera, og har fundet neden stående der
> alle er inden for min pris. hvad er de eller det bedste køb for pengene..

hej

jeg ville også vælge Canon PowerShot S1 IS...

torben

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 11-04-04 08:39

> "Henrik Cichosz" <cichosz@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> hej
>
> jeg ville også vælge Canon PowerShot S1 IS...

hej tak for de gode svar jeg er og så lidt varm på Canon PowerShot S1 IS,
men uden at have ret meget forstand på det tekniske (ingen ) så er jeg
også blevet lidt vild med Fujifilm FinePix S5000 hvad gør den ringer udover
at den kun er på 3,1 mp den får da eller ret gode resultater i de test jeg
kan finde om den.???
mvh Henrik C

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-04-04 08:50

In article <4078f5c3$1$210$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Henrik Cichosz wrote:

> [...]
> at den kun er på 3,1 mp den får da eller ret gode resultater i de test jeg

Fra Steves Digicams der der ud til at være noget med kvalitet:
Fuji uses more JPEG compression than other 3-megapixel resolution cameras,
the file sizes for most of our samples were under a megabyte. Other cameras
give you a choice of both the image size and quality, the S5000 offers only
a resolution setting,
We found the Electronic Viewfinder (EVF) somewhat difficult to view in bright
sunlight

Efter at opdaget værdien af RAW formatet, så ville jeg vælge et kamera med
RAW support.

Fra : Allan

Dato : 11-04-04 08:20

Minolta DiMAGE Z2!