Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket af disse CF kort?
Fra : Jimmy

Dato : 10-04-04 20:36

Hej

Jeg skal have mig et 1G kort, men ved ikke hvilket af disse der er det
hurtigste?

http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=14&Parent=&Producent=0&Max=2000&
Soegeord=&Direction167=2&Sorted167=1073741824&True9770=1&Trueval9770=76430&T
rue9771=&Trueval9771=76432&True9772=&Trueval9772=76434&True9773=&Trueval9773
=76435&True9774=&Trueval9774=76436&True9775=&Trueval9775=76437&True9769=&Tru
eval9769=76429&Submit.x=0&Submit.y=0

Og den ikke-brækkede version:
http://shor.ter.dk/999663781

Jeg købte selvf. helst det billigste, men har af bitter erfaring lært, at
Canon Digital IXUS i den grad er følsom overfor langsomme kort.

Hvad vil I foreslå?

Mvh
Jimmy

Fra : Karl Olsen

Dato : 10-04-04 23:50

Jimmy <nyhedsgruppe2001@FJERN.yahoo.co.uk> wrote:

> Jeg skal have mig et 1G kort, men ved ikke hvilket af disse der er det
> hurtigste?

[... brækket til ukendelighed...]

> [...]
>
> Jeg købte selvf. helst det billigste, men har af bitter erfaring
> lært, at Canon Digital IXUS i den grad er følsom overfor langsomme

SanDisk (ikke-Ultra) er noget nær det langsomst mulige. Ellers se denne
database over CompactFlash-hastigheder, målt i forskellige kameraer:

http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007

Karl Olsen

Fra : Jimmy

Dato : 11-04-04 06:22

"Karl Olsen" <karl.olsen@mail.dk> wrote in message

> [... brækket til ukendelighed...]

> SanDisk (ikke-Ultra) er noget nær det langsomst mulige.

Det er også min erfaring.

> Ellers se denne
> database over CompactFlash-hastigheder, målt i forskellige kameraer:
>
> http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007

De kort de tester er slet ikke med på edbprisers liste

Jeg tror jeg snupper mig et Kingston...

Tak for svaret,
Jimmy

Fra : ab

Dato : 18-04-04 19:33

"Jimmy" <nyhedsgruppe2001@FJERN.yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse

Jeg står selv i samme situation - mener du ikke, at dette køb til kr.
1.278,- er bedre ?

ab

Fra : ab

Dato : 20-04-04 21:15

"ab" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg står selv i samme situation - mener du ikke, at dette køb til kr.
> 1.278,- er bedre ?

Ups - sorry - linket manglede (det var jo unægteligt ret væsentligt):

(1 GB microdrive fra IBM)

ab