Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot S1 iS
Fra : Lars Schmidt

Dato : 08-04-04 21:31

Hej NG.

Er der nogen der kender nævnte kamera og evt. kan fortælle om "plusser og
minusser"??
Jf. Canons egne brochurere er det jo et "gudsbenådet" kamera. Men hvad mener
du?

Mvh

Lars

Fra : HCS [4000]

Dato : 08-04-04 22:18

Du kan se en test af det her >
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/s1is.html

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : Lyrik

Dato : 10-04-04 02:51

HCS [4000] wrote:
> Du kan se en test af det her >
> http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/s1is.html

+++++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg er ikke imponeret over billederne. De ligner alle andre digicams.

Jens

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-04-04 07:26

In article <c57jrf$2gav$1@news.cybercity.dk>, Lyrik wrote:

> +++++++++++++++++++++++++++++++++
> Jeg er ikke imponeret over billederne. De ligner alle andre digicams.

Alternativet er større optik og større sensor- Det får du i dag kun
i DSLR.

Fra : Jens Jensen

Dato : 09-04-04 10:05

Desværre har Canon sparet akkumulatoren væk - den som vi kender fra G1-G5
mv, der i praksis er umulig at køre ned. Jeg kan ikke læse noget om
tilslutning af separat blitz.

Men efter at have sammenlignet specifikationerne med G1'eren, som jeg har,
tror jeg, det er et rigtig godt kamera. Jeg skal have læst lidt mere om det,
og hvis der ikke dukker noget negativt op, vil jeg ha' det som supplement
til G1'eren pga zoomen.

Jeg downloadede en video optaget på S1'eren, brændte den på dvd og viste den
på tv. Den var forrygende flot.

Og så koster S1'eren jo under 4.000 kr. på Frederiksberg. ("Forgængeren" -
den gamle 90'er - så jeg på tilbud et sted til 4600...)

v.h.