Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dødt Microdrive
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-04-04 19:32

Så døde mit 1GB Microdrive købt med mit 300D i midten af december.
Min maskine er i gang med en længere checkdisk, dvs der er døde
sektorer / læsefejl.

Har tidligere haft et DaneElec 256MB der også døde ret hurtigt,
så jeg kan ikke sige om MD er dårligere end flash.

Fra : Mic Holm

Dato : 06-04-04 22:02

Der er vel garenti på?

--M

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-04-04 05:58

In article <c4v5st$2aph$1@news.cybercity.dk>, Mic Holm wrote:
> Der er vel garenti på?

Ja, men det er stadig irriterende at miste billeder når
et medie går ned.