Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til photoshop
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 06-04-04 19:08

Hej

Jeg er ved at lave en collage, og mangler nu lige et hint eller en tutorial.

Jeg har set en effekt som Bredo Hjøjlund lavede i sit afgangsprojekt, det at
det ligner billederne er malet på med en malerrulle. Hvordan laver man det ?

(http://www.jp.dk/fotogalleriet:aid=2314204/)

Håber på lidt hjælp...
--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-04-04 19:25

In article <4072f26b$0$193$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, René Ernst Nielsen wrote:
> [...]
> det ligner billederne er malet på med en malerrulle. Hvordan laver man det ?

Det ligner en maske der er lagt ovenpå på billedet.
Den er så gennemsigtig der hvor du ser billedet.

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 06-04-04 20:45

> Det ligner en maske der er lagt ovenpå på billedet.
> Den er så gennemsigtig der hvor du ser billedet.

Selvfølgelig, hvorfor tænkte jeg ikke lige på det, jeg har fået lavet mit
nu. Tak for hjælpen

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen